Måndag kväll

Fick inte gjort allt som jag skulle idag men jag fick gjort det viktigaste iallafall =)
Resten kan jag fixa imorgon när Jacob är på dagis delvis städa ut julen och leta upp sofföverdraget...
Undras tro ifall jag fick det tvättat innan jag la undan det eller om jag va så smart att jag tänkte just då¨att det kan jag fixa innan jag sätter på det igen hehe ja ibland är man duktigt smart... Men det lär jag märka om den är tvättat eller inte, om inte så får jag tvätta den på fredag..
Fanns ingen tvättid förräns på fredag så jag får väl klara mig tills dess =)

Och va man ska köpa som present till dagispersonalen va ju hur svårt som helst - va fan köper man liksom?? Jaja jag kom inte på något vettigt i alla fall så jag hittade en fin ram som jag satte ett kort på Jacob i och så köpte jag en låda choklad.. Och så piggelin glass till barnen..

Va och köpte soppor till mig och vägde in mig samtidigt - mindre kul.. men det känns som om man tar det mer på allvar ifall man väger sig hos någon annan.
Så får vi se hur mycket minus det är nästa måndag då =)
Dom hade något nytt också som jag inte testat innan, gröt med smak av äpple och kanel - låter ju gott så kan va värt ett försök så jag köpte 3 sådana och ska smaka en redan imorgon till frukost.

Imorgon ska jag minsann städa ut julen!
Nu har jag bestämt mig för det och så ska det bli =)
Är barnfri onsdag kväll och hela torsdagen så då har jag tid att ta ner kartongerna i förrådet så att jag blir av med det också.
Plus att det känns verkligen som om att julen har gjort sitt för denna gången.
Nu vill jag bara få det snyggt här hemma igen med nytt matrumsbord och nya stolar.
Måste också köpa nya gardiner till vardagsrum och kök.

Nu ska jag fixa lite inför morgondagen, slå in lite presenter och fixa med medicinerna till dagis.
Näst sista dagen för Jacob imorgon =)

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du e duktig du Linda!! Kör på, säg till om du är sugen på promenad ngn dag :)



Vi har inte ätit "skräpmat" än ;) Duktiga vi är va hihi...



Kramis

2011-01-05 @ 23:23:52
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0