Måndag kväll

Tydligen så får man inte skriva vad man vill i sin blogg längre =/
Det jobbigaste med bloggen är att alla kan läsa den, även dom som egentligen inte har med vårt liv att göra - nyfikenhet kallas det..
Synd att man inte kan spärra ip adresser
Aja vill man vara nyfiken så lets go!

Jag kan ju tycka som så att om man inte vill ha en som vän på fb så tycker jag ju isåfall att man inte behöver läsa ens blogg heller..
Fast det kvittar för det kommer ändå att heta att "jag läser inte men någon sa till mig"
Den har man ju hört förut..

Men nog om det nu..

Va på csk en andra vända också, typ in och backa ut på 5 minuter..
Ja vi skulle ju bara lämna ståskalet så dom mätte lite snabbt sen va det tack och hej och så ringer dom när det är färdigt.
Hade jag fått bestämma så hade jag velat att dom gjjort ett helt nytt för Jacob har blivit rätt knubbig både här och där så det är minsann precis han får plats i det haha
Aja vi får se hur den passar när vi får tillbaka den =D

Håller på att lyssna på boken "Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann"
Någon som läst den??
Den är riktigt bra faktiskt och så har det hänt på riktigt =)
Man får läsa om hur han klarar sig och vad han vart med om i sitt hundraåriga liv!
Och det är inte lite han har varit med om =) Det roligaste tycker jag är nog vad han får vara med om som hundraåring..
Den rekomenderar jag faktiskt!

Funderar på att börja simma =)
Typ 2-3 ggr i veckan, när Jacob är på dagis.
Hade inte varit helt fel  och det är ju rätt skönt att simma.
Och så behöver jag komma igång ordentligt med =)
Men först får vi bli färdiga med inskolningen


Kommentarer
Postat av: E

Jag simmar gärna med dig om du vill :) Jag vill oxå men det är roligare att simma med någon!!

2011-01-17 @ 23:13:03
URL: http://statusquo.webblogg.se/
Postat av: Johanna

Det går att spärra ip-adresser..



Jag har läst boken. Trodde inte den skulle vara något för mig men den är riktigt roligt och man har lite svårt för att lägga den ifrån sig faktiskt..

2011-01-18 @ 05:58:04
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Johanna

Inställningar > Moderering (tror jag) :) Ha en underbar dag du med !

2011-01-18 @ 15:40:09
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Madde

Ja man kan spärra ip adresser som johanna säger, MEN dem kan också byta ip adress hur lätt som helst.. tyvär

2011-01-18 @ 19:15:51
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0