lista

SENASTE:
1. Dryck: Vatten
2. Telefonsamtalet: Min syster
3. SMS: Madde
4. Sång du lyssnade på: Shakira - waka waka
5. Gången du grät: Kommer inte ihåg, någon/några veckor sen...

HAR DU NÅGONSIN:
6. Dejtat någon två gånger: Ja
7. Har någon varit otrogen mot dig: Ja
8. Varit kär: Nja, Kär i kärleken kanske.. Fast jag är kär i Jacob!
9. Förlorat någon speciell person: Nej!
10. Varit deprimerad: Sällsynt men aa visst..
11. Varit så trött att du somnat sittandes: Yes!

I ÅR HAR DU:
15. Lärt känna en ny person: Ja
16. Fått ditt hjärta krossat: Nej
17. Skrattat så att du har börjat gråta: ohhh ja =)
18. Träffat någon som förändrat ditt liv: Nej
19. Insett vilka som är dina äkta vänner: Ja
20. Fått reda på att någon har pratat om dig: JA!
21. Pussat någon: Absolut =)

BLANDAT:
22. Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: Ja dom flesta har jag träffat 1/4 har jag inte träffat kanske
23. Hur många barn vill du ha: Jag har Jacob och så vill jag ha tvillingar
24. Vill du ha några husdjur: Jag har en katt och vill ha en till och kanske en hund i framtiden
25. Vill du ändra ditt namn: Nej
26. Vad gjorde du under din förra födelsedag: Jobbade och sen vart jag hemma med min älskade son, firade oss gjorde vi senare hemma hos min mamma
27. Vilken tid vaknade du idag: 8.15
28. Vad gjorde du igår runt midnatt: Tittade på film
29. Är det någonting som har hänt dom senaste veckorna som du skulle vilja ändra?: Det otroligt löjliga tjaffset här i bloggen.. Aldrig mer!!
30. Senaste gången du träffade din mamma: I fredags =)
31. En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: Absolut! Finns en del, vem vill inte det?
32. Vad lyssnar du på just nu: Tystnaden och tangenterna
33. Har du någonsin pratat med en person vid namn Jens: Haha aaa några stycken
34. Vad gör dig irriterad just nu: Usch ja om jag ens skulle nämna det här haha kallabalik.. Nää det finns inget som gör mig irriterad just nu..

OM DIG:
37 Vad är ditt namn: Linda
38. Stjärntecken: Tvilling
39. Kille eller tjej: Tjej
40. Grundskola: Rönnowskolan
41. Gymnasie: Milner
42. Högskola: Ingen
43. Hårfärg: Mörkbrun
44. Långt eller kort: Kort/mellan
45. Längd: 162 cm
46. Vad gillar du gällande dig själv: Att jag är den perfekta mamman till Jacob - ingen kan göra det bättre än mig ;-) Alltså med Jacob hehe
47. Piercings: Tungan
48. Tattoos: 5 stjärnor längs ryggraden, tribal i svanken, mitt namn ovanför stjärnorna, en piercing under namnetm, Seni Seviyorum på handleden (jag älskar dig på turkiska) och en bild på mamma och barn plus en text på armen
49. Höger eller vänster: Höger

DIN FÖRSTA:
51. Operation: Ingen
52. Piercing: navlen (hemma) Tungan (studio)
53. Tatueringen:  Tribalen i svanken
54. Bästa vän: Camilla Blixt
55. Sporten du spelade: Fotboll
56. Husdjur: Min egna första djur va en kanin
57. Vaccination du minns: Kommer inte ihåg
58. Konsert: Ja du det kan jag inte komma ihåg...
59. Förälskelse: Gustav
60. Alkohol du drack: Alkoläsk

JUST NU:
61. Äter du: Godis
62. Dricker du: Vatten
63. Är du på väg att: Sätta på en film
64. Lyssnar du på: Inget
65. Väntar du på: 23.00 ca så jag kan lägga mig =)

DIN FRAMTID:
66. Vill du ha barn: Ja tvillingar =)
67. Vill du gifta dig: Ja det vill jag nog men inget jag strävar efter
68. Karriär i åtanke: Ingen aning

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
69. Läppar eller ögon: Oj svårt! Båda! Men om jag måste välja så hmm läppar
70. Kramar eller pussar: Kramar
71. Kortare eller längre: Mellan
72. Yngre eller äldre: Äldre
73. Romantisk eller spontan: Spontan
74. Snygg mage eller snygga armar: Armar
75. Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
76. Känslig eller inte: Känslig
77. Ragg eller förhållande: Förhållande
78. Bråkstake eller tveksam: tveksam...

HAR DU NÅGONSIN:
79. Kysst en främling: Ja
80. Gjort något sjukt spontant: Ja
81. Tappat glasögon eller linser: har inga
82. Haft sex på första dejten: Ja
83. Har du krossat någons hjärta: Ja
84. Har någon krossat ditt hjärta: Ja men inte av en kille...
85. Har du blivit arresterad: Nej
86. Dissat någon: Ja
87. Gråtit när någon dött: Ja
88. Gillat din killkompis (mer än som vän): Nej

TROR DU PÅ:
89. Dig själv: Absolut!
90. Mirakel: Ja
91. Kärlek vid första ögonkastet: Ja
92. Himlen: Nej
93. Tomten: Nej
94. Att kyssas på första dejten: ja
95. Änglar: ja

SVARA ÄRLIGT
98. Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Ja! Om man verkligen älskar varandra!
99. Vad kan du verkligen inte leva utan: Min underbara familj och framför allt min älskade son! Ja och så vatten ;-)
100. Att posta det här är din 100 sanning: Ja




Varm dryck: 

Kamomille te med lite honung i

Kall dryck:

Vatten eller mjölk

Alkoholhaltig dryck:

Helst vin men även grogg

Drink:

Long Island Ice the

Pålägg:

ost

Grönsak:

Gurka

Frukt:

Banan

Bär:

Jordgubb

Krydda:

svart peppar

Godis:

choklad!!

Snacks:

Salta skruvar

Choklad:


Vad som helst!

Ost:

Brieost

Sallad:

Tomat, gurka, majs, purjolök, sallad & fetaost

Tårta:

Sommartårta med grädde och jordgubbar

Bakverk:

saffrandbullar

Sås:

Bearnaise, rödvinsås

Glass:

Ben&Jerry

Snabbmat:

Subway

Flingor:

Nesquik

Pizza:

Dalmacia - typ köttfärs, bacon, ägg och lite till

Naturgodis/Nötter:

finns något som heter nougatmandel mmm mums

Soppa:

Köttfärssoppa

Utländskt kök:

Turkisk är duktigt gott =) Annars kina..

Halstablett/Tuggummi:

Strepsils/Extra

Äter inte:

Levergryta

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0