Lilla Du!!



OM det är någon som är patetisk så är det DU!!
Som om jag inte hade fattat att kommentaren kommer från dig..
Så många år jag har bloggat och aldrig fått en elak kommentar och sen så blir vi osams och då kommer det patetiska löjliga kommentarer hmm svårt att lista ut..
Men bara för att inte komma med "falska påhopp" så kollar jag ju självklart upp ip-adressen och var hittade jag den då??
Svårt att lista ut??
MULLSJÖ
hahaha det är skrattretande

Men lilla du, jag tycker faktiskt att detta är snäppet värre än va jag sa va?
Jag trodde bara inte på din ursäkt och då blir det största kallabaliken här =/
Ja visst jag är 29 snart men alltså du är vadå? runt 35....

Nej tack lägg ner nu va!



Det verkar som om du har lite svårt för att slita dig från min blogg


Kommentarer
Postat av: Madde

Den jävlen skulle ha sig en rejäl fet lusing!!!

2011-01-19 @ 17:34:24
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: frida lindstedt

Hej igen Linda skulle ALDRIG sjunka så lågt så att jag skriver sådana här kommentarer...... mitt samvete är rent men jag vet att det är ngn på min skola, hade datan med mig idag och din blogg på mitt skrivbord!! orkar verkligen inte bråka och som jag ser det har VI väl inget otalt?? förstår om du inte tror på mig vi känner ju knappt varann men sanningen är vad som står ovan ber verkligen om ursäkt för denna kommentar. ha ett gott liv så hoppas jag att vi inte är osams för allt detta onödiga shafs?

2011-01-19 @ 20:45:18
Postat av: Tess

amen kom igen nu.. fan va lågt gjort..

hon kan ju omöjligt veta hur de ligger till då? ingen fara annars Linda.. du ska se att nästa vecka så e hela familjen ovän me varandra istället.. verkar vara deras stil!!

2011-01-19 @ 20:52:36
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: Linn o Richard

hehe skit bra linda :) är det så familjen bagare vill ha det så helt ok för mig....

2011-01-22 @ 12:52:46
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0