31 Januari 2011 Måndag

Skärpning Linda!

Snart en vecka sen jag skrev blogg och det va ju inte riktigt det som va meningen.
Aja blir väl bättre, har haft mycket med inskolningen på dagiset och så har jag jobbat hela helgen.
Tog ledigt söndag morgon så att jag kunde festa till det på lördagen och det va ju inte helt fel för jisses va kul vi hade det!
Ett perfekt gäng va vi på förfesten här hemma och alla kom riktigt bra överens och alla hade verkligen skitskoj!
Sen blev det rätt uppdelat när vi väl kom till Grand. Jag som vanligt när vi går ut många springer runt och traggar med allt och alla. Tyvärr så kände sig någon lite ensam så hon åkte hem... Hade jag kanske också gjort men det va ju inte riktigt meningen så nästa gång ska jag fan skärpa mig haha - andra gången nu upps. Men de verkar vara rätt lugnt ändå men vi bestämde att nästa gång går vi ut själva så blir det inte så här. Ja va säger man - det är jag i ett nötskal ;-)
Men jag hade iallafall riktigt kul trotts en massa minnesluckor. Jag kommer inte ihåg mycket mer än att jag hade riktigt kul och att jag träffade en del roligt folk. Men som sagt massa minnesluckor.
Nästa gång ska jag bara dricka vin så blir det inte så här =)
Va ju meningen att jag bara skulle dricka vin men då vinet inte alls smakade bra just i lördags vilket det annars brukar göra så blev det att jag drack rom/cola och redbull/vodka istället.
Men som sagt så hade jag skit kul och mådde toppen!

Inskolningen går bra för Jacob, har varit där 2 dagar i veckan i sammanlagt 3 veckor nu och ska ha 2 dagar till denna veckan. Denna vekan ska jag nog lämna honom själv på avdelningen så får vl jag läsa någon bok under tiden, vill gärna vara i närheten ifall det skulle vara något ju.
Sen får vi se om det blir någon dag till eller det blir bra så här =) Det får ta den tid som behövs helt enkelt.. Har ju själv valt att ta det sakta så därför det bara blivit 2-3 dagar i veckan istället för 5..
Men personalen är så duktiga där och kontaktpersonen vi har verkar verkligen vara helt underbar och ja även reserven =) Är glad att det blev dom 2!
Det känns tryggt att snart lämna Jacob där själv och det känns som om dom känner sig trygga i det dom gör och alla barnen där är ju bara för söta ju =) Finns speciellt en kille som jag blivit lite kär i <3 så jäkla söt! Kan typ inte sluta titta på honom när jag är där - han verkligen strålar av glädje varje gång jag ser han =D

Nej nu ska jag lägga mig, imorgon är en spännande dag för både mig och Jacob så lika bra att vara extra utvilade =)

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0