25 Januari 2011 Tisdag - Resan!

Idag betalade jag resten på resan =)
Och nu är det "bara" 7 månader och 6 dagar kvar tills Jacob och jag åker på vår andra Turkiet resa tillsammans.
Denna gången tog vi bara en vecka - känns som om det räcker gott och väl för vår del!
Det är ju så mycket som ska packas ner med mat och mediciner och slangar och allt va som hör till Jacobs speciella liv ;-)
Så hälften av packningen kommer att försvinna jämfört med va vi hade med oss sist och det kommer självklart att underlätta otroligt mycket.
Denna gången reser vi helt själva! Alltså förra gången va vi ju också själva mesta dels på resan men vi hade ju en del vänner som åkte ner samtidigt och som vi hade sällskap av på resan dit och då hjälpte dom ju även till när det behövdes. Men denna gången blir det bara jag och Jacob och det ska bli OTROLIGT skönt!

Hotellet vi ska bo på ligger nära restaurangen som alla mina vänner jobbar på så¨vi lär ju hänga där en hel del hihi
Denna gången valde vi 4 stjärniga Blue Star - Fougère
Jag har varit där en gång tidigare och hälsat på några vänner som bodde där så jag vet hur rymliga rummen är och att det är handikappsvänligt =)







Jag gillar att det finns ett parti med gräs där man även kan sola =)
Det underlättar ju en hel del
Jacob kan ju vila middag på gräset i skuggan från en buske - härligt!

Uff va jag längtar!

Kommentarer
Postat av: Johanna

Vad härligt att komma iväg till värmen när det är så grått & trist här hemma. Hur många ggr har du varit i Turkiet? Olika ställen varje gång?

2011-01-25 @ 18:02:40
URL: http://ioana.blogg.se/
Postat av: Johanna

Sv: Haha, jag ska leta i varenda affär, till stängning om så krävs ;P Detsamma, det ska bli roligt att träffa lite nya människor att bekanta sig med ;D Tack, jag kommer vara kry och fit for fight till på lördag. Var så säker ! :D

2011-01-25 @ 19:15:19
URL: http://ioana.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0