14 Januari 2011 Fredag

Återigen Helg!

Seriöst alltså, var tar dagarna vägen??
Tyckte precis att det va måndag och jag fick hem mina möbler och nu är det fredag...
Va hemma från jobbet idag med lillkillen då han hade feber och hade fortfarande när jag skulle lägga honom för natten. Men än så länge sover han gott. Hoppas att han sover hela natten meeen sån tur har väl inte jag hehe..
Fast varför klagar jag? Jag älskar ju att mysa ner mig med min älskling - det jobbigaste är bara att behöva gå upp från sängen mitt i natten för att hämta honom när han har vaknat men men det är ju ett måste.. Kan ju inte lägga honom i min säng direkt på kvällen precis. fast jag har ju funderat på att köpa en säng till som  jag kan sätta ihop med den jag har redan så att jag får en super stor säng för då behöver jag aldrig bry mig om platsen hehe.. Aja vi får väl se =)

Upptäckte btw att en viss person tagit bort mig som vän på facebook??
Frågade denna personen om jag någonsin gjort henne något eller om det va pga att jag inte va vän med hennes syster längre?
Enligt henne så hade det inte alls med det att göra.. Tror jag på det?? Näää...
Men skule jag bry mig? Aldrig!


Bokade resa till mig och Jacob till Alanya i september =)
Längtar som faan! Denna gången blev det bara en vecka men det kommer att räcka gott och väl =) Det va lite dyrare än va det brukar bli. Vi betalar lika mycket för en vecka som vi brukar betala för 2 veckor men jag vet att det är ett bra hotell/lägenhet så därför tar jag hellre det för en vecka än kommer till ett mindre bra för 2 veckor =) Och jag tror det kan va rätt lagom med packning och så med. All mat som ska med till Jacob - inte lite precis och rätt tungt att bära då det ska tas som handbagage.. Och denna gången reser vi ju helt själva så jag har ingen jag kan be om hjälp heller till att bära.. Så en vecka blir perfekt =)
2 veckor får det bli när jag reser utan Jacob.. Fast det lär ju inte bli 2 resor denna sommaren =( Tråkigt...

Jag börjar trivas mer och mer i min lägenhet =)
Eller aa jag har ju alltid trivts här men nu börjar det bli riktigt bra!
Finns lite till som jag ska köpa i möbelväg men det får jag ta lite senare.. Inte så mycket dock.
Längtar tills mina gardiner och taklampa kommer =) Och så ska jag så småningom måla i hallen..

Nej jag tror faktiskt att jag ska gå och lägga mig nu..
Jag har fått hem en ljudbok som jag beställt som jag tänkte lyssna på lite, Hundraåringen som klev ut genom fönstret och försvann Har hört att den ska vara jäkligt bra =)




Kommentarer
Postat av: Tess

hon den dära har tagit bort mig me!!!

2011-01-15 @ 00:15:01
URL: http://killertess.blogg.se/
Postat av: frida lindstedt

Hejsan ser att du skrivit om mig här du frågade jag svarade på varför jag rensat min lista, ser ingen som helst anledning till att ha massor av "vänner" på fb som man nästan ALDRIG pratar med eller träffar därför tog jag bort massor!!! Tråkigt att du har svårt att lita på mitt svar men skulle jag bry mig??? NEJ ALDRIG!!!!!

2011-01-16 @ 17:39:40
Postat av: frida lindstedt

inte välkommet att uttrycka sig här inte ens få försvara sig när du skrivit om mig i bloggen men men då vet jag.......

2011-01-17 @ 17:03:02

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0