11 Januari 2011 Tisdag

God kväll!

Då har jag fått hem mitt fina matrumsmöblemang och garderoben =)
Hela dagen igår höll jag på att få ihop allt och 00.30 va jag färdigt!
Det blev riktigt snyggt med bordet! Vill bara att mina taklampa och gardiner ska komma så att jag kan få allt färdigt sen kan jag nock bjuda på en bild eller två ;-)
Har haft stor städning idag, kände att det va behövdes efter att jag fåt ner allt julpynt och allt kartongmög som kom efter alla möbler. Så nu är här riktigt snyggt och fint =) Renbäddat blev det också till oss båda så i natt sover vi nog riktigt gott.
Idag va finaste Ylva här och hälsade på! Va riktigt trevligt.. Vi skulle egentligen ta en fika men det fick bli varsin shake haha men det va gott det också =)
Alltid lika trevligt att träffa Ylva, vi har alltid massa att prata om och hon är alltid så nyfiken och det gillas! Hon är inte rädd för att fråga i alla fall ;-)

Jobbe helgen gick hyffsat bra!
Förutom att jag va konstant sugen på allt...
Blev faktiskt att jag syndade en eller två gånger vilket jag ångrar idag men gjort är gjort..
Jag har alltid och alltid haft väldigt svårt att låta bli att småäta på kvällarna och på jobbet så har dom i princip allt! Men visst det va inte mycket jag åt men lite här och lite där.
Men nu ska jag inte jobba kväll förrän om 3 veckor så det är ju bra hehe då behöver jag inte vara orolig för här hemma finns inget ätbart =)
Även fast jag syndade i helgen så märktes det inte på vågen fast det stör mig ändå för då tänker jag bara på att jag kanske hade gått ner lite mer ifall jag låtit bli att småäta =/
Jaja nog om det va..

Jacobs första inskolningsdag skulle vart i dag men jag ringde och ställde in, vi va såå trötta båda två så jag tyckte inte vi behövde gå dit utan ringde och avbokade.
Imorgon blir första dagen istället =D
Ska nog bli bra ändå i slutändan, denna inskolning har vi bestämt att vi ska ta på lång sikt så vi ska bara dit 2-3 ggr i veckan och hellre ta några extra veckor till inskolningen - känns bäst så och det tyckte personalen också så vi kör på det!
Ska bli kul att få komma dit imorgon och träffa all personal och alla barnen! Alltid lika spännande oatt se hur barnen beter sig med Jacob - dom är alltid så nyfikna och så är dom så snälla och ska hjälpa honom och man blir alltid lika rörd av dessa fina små trollbarn ♥
Jacob gillar ju bäst äldre barn med så detta kommer att gå galant!

Ja just det jag va och vägde mig igår och så tog jag måtten =)
På en vecka så är resultaten så här:
Vikt: -4,2 kg
Mage: -1,5 cm
Under bröst: -2 cm
Bröst (utan bh): -3 cm
Rumpa: -0 cm
Lår: -1 cm
Vad: -1 cm
Fot: -0 cm
Haka/hals (från öra till öra): 1,5 cm
Överarm: -3 cm
Underarm: -0 cm
Handled: -0 cm

Sammanlagt:
13 cm och 4,2 kg mindre på en vecka!
Sammanlagt:
Så aa lite nöjd är man ju trots allt =)
Nästa vecka hoppas vi på minst lika bra resultat!


Kommentarer
Postat av: madde

Duktig du!!!! Vi måste snart träffas igen gumsan!!! kramis på er

2011-01-11 @ 23:33:42
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: Rebecca

Jäklar va mycket, starkt jobbat :) Cambridge är bäst! Kram på dig.

2011-01-11 @ 23:47:34
URL: http://beskan.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0