08 Januari 2011 Lördag

Ohlala

Då sitter man här på jobbet och har rast. Börjar jobba klockan 16 igen. Efter jobbet blir det att jag sticker hem till Ceccan och umgås =) Och så sover jag över där så slipper jag ta bussen 05.15 imorgon.. Mindre roligt att behöva ta den bussen ju.
Fan va det är tufft att gå på jobbet och få känna alla dofter av mat. När jag jobbar mitt i veckan så är det inga problem alls för då slutar jag ju alltid 12, precis till middagen så då går jag ju men nu på helgen så är det så mycket frestelser. Frukost till boende sen så har vi alltid god fralle-frukost på helgen till oss personal. Middagen, eftermiddagsfika, kvällsmat och kvällsfika =(
Jag har ju absolut ingenting hemma som kan fresta mig ju, har rensat precis allt!
Som igår va jag hos mina föräldrar och varje gång jag öppnade kylen så kom dessa underbara dofter...
Mmm det är tufft... Jag vill bara hem hem hem i min trygga miljö där det inte finns några goda dofter!
Fast förvisso så kommer där goda matdofter från grannarna ibland. Som i onsdags när jag gick in till Jacob så bara kände jag doften av pizza... pizza!!
Och i och med att jag slutat röka också så känner man ju alla dofter ännu mera nu ju..
Igår när jag skulle hem till mamma så kände jag doften av pannkakor haha OMG I think I´m going craaazy ;-)
Längtar tills på måndag då jag ska få ställa mig på vågen och få se resultatet efter denna veckan! Ska bli väldigt spännande =) Hoppas på bra resultat.. Ska ta måtten också hade jag tänkt fast tror inte så mycket på det för det känns verkligen som om man är helt uppsvullen konstant efter allt vatten man ska dricka.
Nu är jag hungrig! Men får vänta tills 15.00 annars blir det helt fel i planeringen. Får dricka ännu mer vatten.
Fan va jag längtar tills den 5 februari =))) Då blir det partyparty. Min kusin och hennes mamma ska ha 50/25års fest! Då ska dom bjuda på mat =) Och det är första gången som jag får äta mat sen jag började med Cambridge - efter en månad! Fatta att det kommer att bli duktigt gott - MUMS!
Nej om jag skulle ta och avsluta detta.. Har lite att kolla runt på innan jag ska äta och sen återgå till jobbet =)

 


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du klarar allt Linda, det har du bevisat. Så detta klarar du också, de drar du med en klackspark!

Ang. det där med mått, sånt tror inte jag riktigt på precis som du säger att man blir ju faktiskt lite "svullen" om magen om man har mycket vätska i den, så hur kul är de då o mäta sig kanske o få att de till att de inte händer ås mkt på den fronten, kör på vågen den är de bästa enligt mi iaf =)



GO GO GO GIRL !

LOVE U

2011-01-09 @ 01:16:14
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0