07 Januari 2011 Fredag

Hi

Fy satan i gatan va jag mådde piss igår!
Det va nog en kombination av bakfylla och Cambridge..
Jag blir nämligen aldrig bakfull, kan känna mig lite seg bara men inte mer.
Och igår va fjärde dagen på dieten och om jag inte minns helt fel så va det någon gång där som man kunde få väldigt ont i huvudet.
Jag va inte det minsta hungrig men jag hade konstant ont i huvudet och jag mådde illa hela tiden så jag  käckade panodil ungefär hela dagen!
Idag mår jag super bra =)
Så jag är så jäkla tacksam att mamma valde att behålla Jacob hemma hos sig - hon tyckte knappt det va lönt att lämna han torsdag kväll för att sen behöva åka dit igen som idag.
Så vi bestämde att hon skulle ha honom där över natten och sen när jag har fixat mitt här hemma så åker jag dit istället.
Är ju min jobbehelg så Jacob ska vara hos mamma då också.

Håller på att tvätta för fullt, ska ner igen 11.15 och slänga in nya maskiner..
Hade verkligen hur mycket tvätt som helst - drygt! Men skönt ska det bli när det är färdigt =)
Har nästan precis varit nere i förrådet och ställt ner alla tomtar och julsaker - 5 flyttkartonger och några kassar.. Nu ska jag bara få ner julgardinerna och få upp andra - vet bara inte vad jag ska ha och i vilka rum jag ska ha dom i.. Tror nästan att jag får köpa nya gardiner men jag vet inte vilka jag ska ha!

Hade behövt rensa ut i det så kallade kontoret med någon gång.. Bara så jäkla drygt..
Men om jag vill få till mitt kontor någon gång så får jag nog sätta fart med ;-)
På måndag kommer ju mitt nya matrumsbord =D och jag vet att det kommer att bli så jäkla snyggt! Och garderoben till hallen blir också bra ska ni se ;-) Slippa massa jackor och skor som bara stökar upp en massa.

Nej jag får nog ta och fixa sista tvätten här nu innan jag ska springa ner igen.

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Gumman då <3 Skönt din mamma är så omtänksam!

2011-01-07 @ 21:02:27
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0