06 Januari 2011 Torsdag

Merhaba!

Missade visst att blogga en sväng igår =/
Hade för mycket att göra I guess.
Nej igår jobbade jag och hämtade hem älskling från dagis, sista dagen för honom där..
Fick hem massa roligt som dom samlat ihop dessa 2 åren =)
Känns konstigt att man inte ska dit fler gånger..
Aja det nya dagiset kommer säkert att vara minst lika bra!
Vi va väl hemma 14.30 igår och jag la Jacob direkt sen kom mamma en timme senare för att  hämta Jacob.
16.30 så kom Emma hit med en julklapp/present till Jacob som han fick i efterskott. En mega tuff rallybil! Han verkligen älskade den! Lite svår att köra haha men jag ska nog lära mig den =) Som han skrattade när han fick syn på bilen och som den lät - perfekt julklapp verkligen!!
En julklapp som roar både Jacob och mamma ;-)
Sen åkte mamma och Jacob och det va dags att göra vid sig.
Sen lite senare kom alla flickor och vi hade hur trevligt som helst.
Va meningen att vi skulle till Bånken men efter att vi stått i kön i över en timme så sa vakterna till oss att det inte va lönt att vi stod kvar för vi lär inte komma in - ALLA va verkligen ute igår!
Så vi gick till Harrys istället och träffade faktiskt en massa roliga människor som jag verkligen inte hade trott att man skulle träffa på där =)
Sen va det någon som fick för sig att vi skulle efterfesta och självklart hemma hos mig =)
Men vi hann inte vara hos mig så länge för jag gick och la mig och dom andra gick vidare haha jag blev verkligen packad!
Sov till 14.30 idag haha wonderfull!
Känner mig rätt duktig med - ingen fyllemat =)
Så dieten funkar fortfarande!

Om en timme ca så kommer min söta syster hit och ska hämta lite mat till Jacob som hon ska lämna hos mamma och pappa. Och så ska hon ta köksbordet för det ska lillebror ha. Skönt så blir jag av med det.
Mitt nya kommer redan på måndag!

Annnars ikväll ska jag väl inte göra så mycket - njuta av att jag är själv!
Jag ska ner med alla julsaker i förrådet hade jag tänkt..
Känns inte som om jag orkar göra någonting idag!

Nej nu gick jag...

Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är bäst som klarade dig undan fyllemat!!!! <3

2011-01-07 @ 21:03:39
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0