04 Januari 2011 Tisdag


ETT STORT GRATTIS TILL MIN ÄLSKADE STOREBROR SOM IDAG FYLLER 30ÅR!!
hELT OTROLIGT VAD TIDEN GÅR SNABBT, SNART ÄR DET MIN TUR ATT FYLLA 30..
ÄLSKAR DIG SUPER-DUPER-MYCKET



Det är minsan inte lätt att hålla sig ifrån att läsa andras bloggar =/ men än så länge  har jag fixat det =) Men så fort jag inte har något att göra så vill jag gärna leta mig vidare till någon blogg.
Och rökningen går skitbra! Har inte rökt sen 12 slaget på nyår =) så fjärde dagen idag..
Cambridge kuren går också bra, inne på andra dagen nu. Visst jag är hungrig på mat som går att tugga! Men det släpper ju efter ett tag, gäller ju bara att man palla stå emot!
Ska snart fixa en shake till mig för nu är jag duktigt hungrig. Hoppas jag klarar mig resten av kvällen nu bara för tyvärr kan jag inte stilla min hunger med hjälp av vatten så här sent för då ränner jag på toa hela natten och det är jag inte sugen på ;-)
Gröten testade jag föresten i morse. Den va okej... Kan inte riktigt bestämma mig för om jag ska fortsätta med den eller om jag ska köra på shakarna istället helt och hållet.. Men jag har 2 påsar till så jag ska testa dom med först innan jag bestämmer mig helt. ska ju inte handla nya soppor förräns på måndag så har ju lite tid på mig hehe..

Idag städar jag minsan ut julen =)
Skönt va det att bli av med det! Jag brukar annars ha julen kvar till feb/mars bara för att det är så kort tid man har den framme plus att jag tycker att julen är så mysig =) Men detta året kände jag bara att jag orkar inte ha massa tomtar överallt så dom fick bosätta sig i flyttlådorna och ska nu i dagarna få flytta ner i förrådet ;-)

Nej nu kallar min underbaring på sin mamma..
Inte sitta vid datorn!


Kommentarer
Postat av: Madeleine

Du är duktig du donnan! <3

2011-01-05 @ 23:22:06
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0