Vecka 2, dag 1

Idag har vi inte gjort jätte mycket.
Vi kom hit 10.30
Träffade Kicki och Jenny klockan 11.00
Gjorde lite tester för utvecklingsbedömningen och det gick lite bättre denna gången än förra.
Sen fick han ligga på resonansplattan igen och han ÄLSKAR det IGEN!! Får nog ta och prata med Lena igen så att vi får hem plattan haha för nu helt plötsligt vill han ligga där igen =)
Sen fick Jacob vila en timme sen träffade vi Kicki och Theresia.
Jacob fick köra lite AKKA-platta när han stod i sitt ståskal, han tyckte det va roligt ibland. Han vill gärna att man håller på med honom HELA tiden - då är han riktigt nöjd hehe..
Sen träffade vi Annchi och det tyckte Jacob va riktigt kul! Bubbelmaskin =)
Vi har ju en likadan hemma som vi ska fixa till så att han själv kan starta den med sin trycka-hända-knapp =)
Han tyckte det va riktigt skoj =)
Sen skulle vi egentligen på snozel men vi hoppade över det. Jacob skulle äta just då plus att jag tycker Kristianstads Snozel är minst lika bra så inget jag tycker att vi måste göra massa innan vi åker hem. Det kan vi göra när vi kommer till Kristianstad istället =)
Jacob har alltid varit lugn när vi gått på snozel men inte här i Lund så det är väl något här han inte gillar riktigt =/
Bjuder på lite bilder från bubblorna idag

Kommentarer
Postat av: Madde

Hihi sötnöt!!

Mathilda HATADE det svarta rummet på Lund snozel!

Jag tänker så de knakar va ja ska köpa till han i present... ngt särskilt han önskar sig? kramis

2010-05-24 @ 20:51:46
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: joselyne

hej!!! hoppas det är bra med er båda?? visste inte att du hade blogg nu, vad roligt eftersom det var ganska länge sen som jag läste om jakob sist!!! vad stor och fin han har blivit, hoppas vi kan träffas snart igen... tiden går så snabbt och man märker inte att de blir så stora. Jag önskar er det bästa i lund, och om du någon dag åker hem med tåget 15:42 så får vi gärna träffas på vägen eftersom jag åker hem från lund då... kramar till lillen och till dig, sköt om er så hörs vi

2010-05-24 @ 21:36:26
Postat av: Madde

Sån där bubbelmaskin vill jag med ha :D

2010-06-03 @ 22:25:20
Postat av: Kristina Gustafsson

Jaa, det var riktigt mumsigt med baklava :) Allt är bra här nere i Alanya, det börjar bli riktigt varmt här nu.. Ska du ner i Augusti? Vad roligt! Vi måste absolut ses!! Kramar

2010-06-05 @ 22:10:26
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se
Postat av: Kristina Gustafsson

Okej, vad skönt att få lite egentid och parta loss ordentligt :) Fast hade säkert vart mysigt att ha honom med också :) Jag ska åka hem några veckor i slutet av Juli för min systerdotter ska döpas, och då måste ju självklart moster vara där! :) Men är garanterat här när du kommer, så då följer jag gärna med ut och festar nån kväll :P Kram

2010-06-05 @ 22:38:24
URL: http://kristinagustafsson.bloggplatsen.se
Postat av: Åsa Lundstedt

Tycker mycket om det du skrivit! Kul att se lite nyttiga grejer och inte bara det generella grejerna som man kan se om varje dag. ;)

2010-12-01 @ 10:38:10
URL: http://jade.se/reseerbjudanden

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0