Snart ny vecka!

Och nya utmaningar =)
Ska bli helt underbart kul att få komma till BRH igen!
Håller på att packa det sista som ska med denna gången, är inte så mycket men jag måste packa ner lite mer sommar kläder till Jacob gör blir det så varmt som det va sista dagen vi va där så behövs lite schorts och t-shirts till lillgrabben =) Annars blir det väldigt svettigt för honom ju. Måste leta upp hans coola pilotbrillor också ju så att han inte blir störd av solen. Och solskyddsfaktor självklart =)
Sen får vi ju hålla tummarna på att solen tittar fram också haha!

Vi ska vara i Lund senast klockan 11 imorgon då vi har första timmen, med vem komme jag inte ihåg =/
Så vi kommer nog att ta tåget 8.23 imorgon så är vi framme på vårt rum nästan prick 10.00 så har vi en timma på oss att komma på plats.

Snart fyller vi år också ju =)
Jag fyller ju på tisdag och min prins fyller på torsdag!
Tänk att killen verkligen ska fylla 3år nu - stora killen nu ju =)
Hoppas att han blir glad för sina presenter! Är ju en aningen svårt att köpa presenter till honom =/ Visst man kan köpa kläder för det behövs ju alltid men sen så vill man ju inte köpa bara kläder! Inte skoj för grabben inte...
Lite tuffa kläder har jag köpt men även hittat andra saker som jag verkligen tror att han kommer att gilla =)
Några saker ska jag lämna in på DUMLE (Du-Utvecklas-Med-LEk)
Ja det blir säkert bra i slutändan =)

Kalaset kommer vi att ha hos mina föräldrar. Dels så har dom mer sittplatser och dels så slipper jag baka och fixa med allt. Är ju trots allt i Lund och kommer inte hem förrän på fredag kväll och då vill inte jag stressbaka en massa! Så min snälla moder ställer upp och bakar till kalaset =)

Jag undrar när jag ska få beslutet från kommunen angående assistansen =/
Eller när jag får beslutet kring vårdbidraget =/
Ja ja det kommer väl när det kommer..
Tycker bara att det är konstigt att vissa får besluten efter lite mer än en vecka, någon får det efter några månader??? Mycket märklit... Ja vårt lär väl inte komma förrän om några månader här heller..
Hoppas bara att det blir ett posetivt beslut.

Jag vill gå ner i tjänst igen...
Jag känner att 60% blev lite för mycket, jag vill ha mer tid för Jacob...
Det kommer ju att bli så mycket mer träning med Jacob snart och då vill jag inte jobba så mycket..
Visst träning har väl jacob dagligen men snart så börjar vi ju med konduktiv pedagogik ju och när den satt igång så ska vi åka till Malmö 2 ggr i veckan och träna så då behövs fler lediga dagar.
Så jag ska ner till 40% igen! Kommer att blli skönt =)
Men jag vet inte när jag går ner men det dröjer nog inte så länge till iallafall..

Nej nu ska jag packa det sista sen ska jag lägga mig!

Trött är jag...


GOD NATT

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ni duktiga=) Förstår dig att de kan blitt lite mkt jobb när man har barn som tar tid =) Men sånt vet man aldrig för än man prövat. Men om du får mkt assistans timmar och de blir över så kan du ju ta lite där så er ekonomi o sånt går ihop iallafall. Fan va arg ja blir om ni inte får en del assistans beviljat. Du ring ssk på torsdag ;) så du får blöjleverand ;) Dem är gratis från och med torsdag! STOR BAMSE KRAM vi ses på lördag

2010-05-23 @ 23:08:43
URL: http://beppii.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0