Snart BarnReHabelitering =)

Ja då ska vi snart bosätta oss i Lund i 3 veckor =)
Ska bli otroligt spännande och mycket roligt!
På måndag ska vi ha inskrivningssamtal så då kommer även någon från barnhabeliteringen att vara med på det, skönt för då kan dom köra dit alla hjälpmedel som ska dit! Blir ju en hel del om man säger så..
Sen får vi se hur vi löser det på vägen hem =/
Utskrivningssamtalet är på måndagen och vi åker hem på onsdagen så i värsta fall så får dom ta sakerna då fast jag kommer ju att behöva dom även dom sista dagarna så ja vi får se hur vi ska göra..

Norlandia va här i igår på besök, ville hälsa på bara och visa sitt ansikte så att jag skulle veta hur personen ser ut som jag pratar med =) Inte helt fel att veta det ju.
Skulle egentligen kommit fler men det kom bara 2 så det va rätt skönt och slippa ha alla på en gång =) Jag fick träffat henne som jag kommer ha kontakt med vad gäller lönerna.
Och så fick jag en jäkla stor pärm med all sorts information och vad man ska tänka på..
Den har jag läst igenom en gång och den ska följa med till Lund så att jag kan läsa ytterligare några gånger =) Kan ju vara rätt bra att man kan det som står i pärmen i framtiden..

Har redan hittat en assistent till Jacob =)
Helt underbart känns det!
Men vem det är berättar jag inte förrän jag har fått assistansen beviljad =)
Men det kommer att bli SKITBRA!!
Och nej det är ingen i min familj eller någon av mina vänner...
Det är någon utomstående ;)
Men det känns väldigt bra iallafall

Imorgon är jag ledig!
Då ska vi inte göra något speciellt, bara vara hemma tror jag!
Måste fixa med packningen, se till så att allt blir tvättat och så.
Planera en massa är ju också viktigt =)
Skulle egentligen hem till Tess och hälsa på men vet inte hur det blir med det?
Vi skulle höras ikväll om det.
Men en sak är säkert är att jag ska INTE gå utanför dessa dörrar innan klockan är 12 för vi ska bara mysa och sova länge jag och min prins ;)
Kanske Tess och Oliver kommer hit istället? Jaja vi får se ikväll hur det blir =)
Har iallafall fått reda på att Tess ska med och festa på lördag wiihooo!!
Kommer att bli riktigt jäkla kul och jag ser verkligen fram emot det ;)

Nej nu fick jag annat att göra!
chaachaaa

Kommentarer
Postat av: Uffe

Hej..



Jaha, då har man hittat en till blogg o läsa.. kul!! hoppas det är ok o länka din från min? Min Maya blev två år i februari.. o är världens gladaste.. Ha det bra.. Uffe..

2010-05-13 @ 00:07:53
Postat av: susanne

Norlandia?! E det morgan som ska vara er ansvarig eller?! han var min chef innan!!

2010-05-14 @ 07:42:54
URL: http://tinkerbellan.webblogg.se/
Postat av: fia

Spännande med barn hab och va bra att du har hittat en ass. Du frågade tidigare om lilleman hade ass och han har en elev ass och sedan är jag och min man ass åt han .

Sedan har han korttis åxå så det är jätte bra och funkar för oss.

Men det är ju en djungel att sätta sig in i .

Kramar från oss och önskar dig en toppen helg .

kram .

2010-05-14 @ 10:26:56
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0