Första veckan!

Nu är vi hemma igen.
Men på måndag sätter vi igång igen =)

Trivs verkligen kanon bra på BarnReHab! Underbar personal och dom andrra som bor där samtidigt som oss är jätte trevliga så vi kan ärligt inte ha det bättre =)

Första veckan har varit mes en "lära känna vecka"
Jacob har sakta men säkert fått lära känna personalen som ska ha hand om honom följande 2 veckor.
Alla har lekt och busat massa med honom och han har verkligen njutit till fullo - min lilla älskling!

Känns verkligen skitbra för nästan all personal som har Jacob har sagt att det finns mycket dom kan arbeta med =D
Sen att Jacob inte är den mest sammarbetsvilliga lille killen är ju en annan femma ;)
Men dom tror inte att det kommer att bli8 några svårigheter.
Har även förklarat för dom att Jacob är en pojke som tröttnar väldigt snabbt på saker och ting och det har dom märkt och lär märka ännu mer.
Vi har kommit fram till en sak som han verkligen ÄLSKAR!!! En sak jag aldrig testat konstigt nog! Vibrator....
Mmmm japp helt vanlig enkel vibrator... Han fullkomligen älskar det!
Så nu vet jag vad jag ska köpa "tillverka" till min prins i födelsepresent nästa vecka =)

Dagarna har verkligen varit fullbokade och dom kommande 2 veckorna är lika fullbokade =)
Varje hel timme så träffar vi någon ny. Förutom mellan 12-13 för då är det middag.
En dag kan ungefär se ut så här.

09.00-09.30 Samling med sång och musik med Kicki
10.00-11.00 träff med barnpsykologen Jennie
11.00-12.00 träff med sjukgymnast Maria
12.00-13.00 middag =vila för Jacob
13.00-14.00 träff med theresia
14.00-15.00 träff med Ellen på DUMLE

mmm ungefär så här =)
Men gud va kul vi har det!!!
Vi badar, vi målar, vi leker, vi plaskar i vatten, vi kör tåg, vi spelar piano, vi sjunger, vi gungar, vi busar, vi tränar, vi leker med sand, vi pysslar, vi dansar.... Ja vi gör ALLT!!!

Har varit väldigt dålig med kameran =(
Men idag fick den följa med så idag har jag lite bilder jag tänkte bjuda på innan jag och min prins ska sova!


Ni kan aldrig gissa vad jag tittar på på morgonen innan träning och lek börjar =)


Okej liiite trött... Men bara lite ;)


Finaste killen =)


pling plonp pling plong (tröttis)




Jag sjunger ;)


Dessa ska man trycka på.. Jobbigt... Bättre mamma gör det hih
Meeen jag vet vart ljudet kommer ut ifrån =)


Ja just det!
Där uppe =)


Kul att köra tåg! Detta skulle morfar sett!


Alltså urskäkta men jag är ju bara så jäkla grym på att måla!!!


Jag är NÖJD =)


Och så plaska i vattnet lite och få bort färgen från händerna


Jag som annars alltid är väldigt generös med mina leenden ville inte le på kort idag =/
Kanske nästa vecka =)


spännande.....


Detta är en av mina nya kompisar =)
Han har en lillasyster som är lika gammal som mig, hon är jätte söt =)


Och dagarna avslutas med fem myror =)
Lite beröm för att jag varit så duktig hela dagarna ju!!


Ja här va lite bilder!
Nu ska jag ta min son och krypa ner i sängen och sova riktigt jäkla gott i vår egen säng!!!

Trevlig helg önskar jag er alla!
Själv så ska man jobba...

Kommentarer
Postat av: madde

Hääärligt! Jacob ser ju helt "till sig" ut =) Gossepelle! Längtar till vår helg. Dem tryck knapparna älskade Mathilda :] KRAMIS

2010-05-20 @ 23:09:10
URL: http://beppii.blogg.se/
Postat av: fia

Vilken duktig kille som målar och leker med vatten och står i .

Va skönt att få komma hem och sova i sen egen säng .

Önskar dig en trevlig helg .

kram .

2010-05-21 @ 23:13:18
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0