Torsdag fredag lördag söndag

Ja dom dagarna kvar bara sen på måndag så flyttar mina föräldrar hit =D
Kan knappt fatta att det är sant =)
Ska bli helt j*vla underbart!

Jobbar i morgon och på fredag sen är jag ledig lördag och söndag =)
Ska bli så skönt

Idag har jag påsk pyntat lite. Och när jag säger lite så menar jag verkligen lite hihi

Ja det behövs verkligen inte mer i mitt tycke =)
Jag har 2 påskris till, ett i hallen och ett i köket.
Orka med en massa kycklingar överallt haha

Idag skulle vi egentligen till badet men så regnade det och jag hade varken regnskydd eller regnkläder till Jacob eller mig själv så vi stannade hemma.
Rätt skönt att bara vara hemma på vår enda lediga dag =)
Har varit i affären och handlat lite bara.

Haft besök idag av Cassandra och Helena =)
Väldigt trevligt hade vi. Cassie hade sin lilla vovve med sig hit, en liten pappilon! Dom är ju bara för söta...

Fattar inte va det är för fel på mitt internet dessa 2 dagar som varit.
Kopplas ner hela tiden!
Sjukt drygt..
Får väl kolla upp det sen när jag får lite tid och när jag kommer i håg det haha

Måste till apoteket imorgon efter att jag hämtat Jacob på dagis.
Måste fylla på i Jacobs medicinskåp.
73kr kvar sen har vi grattis medcin några månader så då gäller det att ladda upp. Man får ju inte vara dum =)
Sjukt att man handlar så mycket medciner till sitt barn att man kommer upp i så höga summor egentligen.
Fast måste man så måste man.
Får inte glömma att köpa vätskeersättning för det tog vi slut på när Jacob hade maginfluensa.

Vi har kommit överräns med dagis att dom ska säga till mig när det finns 3 påsar mat kvar till Jacob så att jag kan ta dit mer. Hände ju en gång att dom ringde på helgen och sa att maten va slut och då stod jag på jobbet. Som tur va så åkte lillebror dit och lämnade mat till dom.
Det är mat och blöjor dom ska hålla koll på dagis så det tycker jag att dom ska fixa. Jag ser till så att det finns mediciner varje dag. Blöjor är ju något dom håller koll på åt alla barn så egentligen är det bara maten som är utöver. Och det är ju dom som är i matskåpet och kollar så inte borde det vara några problem.
Visst att det kan bli fel en gång för man lär ju sig av sina misstag - eller??
I tisdags när jag hämtade Jacob så hade han somnat i famnen hos fröken så dom la han 10 minuter innan jag kom. Och då vi inte skulle göra något överhuvudtaget så lät jag han sova.
Så vi gick igenom lite saker, jag kollade i hans pärm. Gud vilken skillnad på killen från det att han började på dagis tills nu =D helt otroligt! Sånt tänker man ju inte på själv när man är med honom varje dag =)
Sen gick jag runt lite för att kolla hur det va med blöjförrådet, klädförrådet och matförrådet... Ja det behövdes självklart fyllas på i alla förråd... Men asså varför säger dom inget då??
Visst blöjor och kläder hade han ju inte stått utan för det hade han kunnat låna av någon annan så länge men maten kan han inte låna av någon annan...
Där fanns 1 påse kvar, vilket betyder att dom hade fått ringa efter mig ytterligare en gång till...
Är det meningen att jag ska behöva sticka ifrån jobbet bara för att dom inte kan hålla koll på vad som finns kvar i matväg?
Jaja känns som om jag ska ta det ansvaret också, lika bra!
Nej nu fick jag ur mig detta..

Nu ska jag fixa med Jacobs mediciner inför morgondagen och packa hans vagn med kläder, mat och blöjor så att det är färdigt tills imorgon.
Ta in vagnen med så att den inte är för kall på morgonen.


Kommentarer
Postat av: fia

å va fint du har giort det verkligen snyggt med turkost och vitt.

Önskar dig och grabben en trevlig påsk.

kram .

2010-04-01 @ 16:53:45
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0