Snart en vecka sen... IGEN

God kväll!

Ja vi va på röntgen i onsdags som jag skrev om i förra inlägget. Då va det sväljröntgen.
På torsdagen så va vi på ännu en röntgen fast denna gången skulle vi röntga bäcken. Sånt som tar ca 2 minuter haha..

På fredagen så kom min underbara syster hit med sin minsta sötnöt =)
Tyckte mest hela fredagen gick åt till att köra runder hel tiden!
Kära syster låste in sina nycklar i bilen - 2 GÅNGER!!!
Dock så första gången hade hon inte gjort det tack vare att Villiam inte stängt sin dörr tillräckligt men det upptäckte hon först en halv timme senare =/
Andra gången hade hon spänt fast Villiam i hans stol och sen slog hon igen dörren! Så då låstes dörren med Villiam i bilen...
Men hon har ju tur som har en sådan klok son så han lyckades ta sig loss från stolen och veva ner rutan så att syster kunde öppna dörren - Villiam va dagens hjälte x 2 =)
Sen hämtade hon oss och vi stack till maxi för att handla lite, jisses va folk! Köerna ska vi inte snacka om...
Sen begav vi oss hem till familjen Andersson och hämtade lite utesaker som va mitt och en grill som va lillebrors.
Sen körde vi och lämnade grillen till lillebror.
Sen körde vi hem!
Blev att jag fick ställa mig med middagen direkt - skithungriga ju!
Bjöd syster på fläskfilégryta med ris - mums =)
Sen va det dags för dom små att lägga sig och vi tig det lite lugnt.
Sen satte vi på new moon för den hade inte syster sett men efter en timme så somnade hon så då stängde vi av.
Synd för henne för jag har ju redan sett den några gånger =) Säger bara en sak! Jacob är fin ;) Den kroppen...

Sen åkte dom hem på lördagen och strax där efter så kom min fina Emma hit =)
Hon skulle upp tidigt på söndagen då hon skulle jobba och så skulle man ju ställa fram klockan så hon åkte hem redan vid 21. Men fick ju sällskap en del iallafall =)
Sen efter att Emma åkt hem så hade jag ett väldigt givande samtal med Madde =)
Angående BRH haha ja mycket man inte tänker på.
Så mycket man ska ha med sig som mer eller mindre är omöjligt för mig själv att ta med på tåg =(
Men Madde sa att dom kunde köra dit sakerna till oss =) Underbart!! Tack! Men ska ändå se ifall vi kan lösa det... Men tror inte att det går..

Söndagen gick åt till att rensa ut och röja i mitt förrådsrum eller ja det är ju egentligen Jacobs förvarringsrum men just nu är det lite allt möjligt där inne. Saker som ska ner i förrådet sen men har inte orkat ta itu med förrådet där nere än så länge, ska fixa det sen när jag har barnvakt =)
Men nu kan man i allafall gå in och hämta Jacobs preparat och hjälpmedel utan att behöva klättra över allt haha
Sen har jag fixat i ordning det andra rummet till Katara =)
Så nu har hon också ett eget rum, inte mer än rätt ;) hehe
Nej men hon kan lika gärna fa ha det rummet tills jag har fixat till det till mitt kontor.
Hon verkar trivas bra där och det är ju bra =)

Idag har jag jobbat. Jobbigt med mina 7 turer för vi får gå upp 04.20 =( Jacob går upp 04.40.. Tufft.. Men det går. Har ju bara 4 sådana dagar på 6 veckor så det är inte så farligt =)
Imorgon ska jag också upp 04.20 så jag ska faktiskt snart lägga mig.

Idag har jag träffat en tjej som heter Petra, hon jobbar för Norlandia.
Hon ska hjälpa mig att söka assistans till Jacob. Så hon va här en liten runda och ville träffa oss och frågade lite om Jacob. Så nu ska hon fylla i allt pappersarbete (SKÖNT) angående ansökan om assistans. Sen skickar hon papprena till mig så att jag kan läsa igenom det och godkänna det och gör jag det så är det bara till att skriva under och sen skicka in papprena =) Skönt att slippa allt pappersarbeten och allt man ska skriva..
Sen får vi se när kommunen hör av sig och vill träffas..
ojoj spännande det här ju

Idag är det bara 1 vecka kvar tills mina föräldrar flyttar ner igen =)=)=)=)=)
Älskar det som fan!!



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0