Maginfluensan kommer på besök!

Ja då va det dags för min älskling att få maginfluensa.
Började i måndags klockan 22.30
Spydde ner hela sin säng, hela sin mamma och större delen av golvet så det va bara till att torka upp och bäda rent!
Fortsatte hela natten och hela tisdagen med bara kräk!
Trodde det va över på onsdagen, eller började gå över.
Men sen framåt kvällen så kom kaskaderna igen!
Sen natten mellan onsdag och torsdag så fick han sova lugnt, vaknade först vid 5
Mellan 5 och 8 fick jag bytat blöja 4ggr för nu kommer det andra hållet istället!
Stakars liten!
Men han har inte kräkt något idag så nu efter middagsvilan så ska jag testa att ge honom mat som vanligt.
Han har tappat en del i vikt, hur mycket vet jag inte men det syns tydligt på honom!

Han har varit lugnare i dag i allmänhet, har kunnat få göra saker på egen hand.
Just nu kollar han på myrorna.
Han får mat samtidigt - hoppas han får behålla det..

Idag fyller Jacobs kusin år!
Elias 2 år!
GRATTIS

Kalas på söndag men vi ska inte dit även om Jacob är frisk för han kan ju smitta ner någon annan ändå..
Inte för att jag tror att han hinner bli frisk tills på söndag..
Men man får ju hoppas fast något kalas blir det ju inte ändå för vår del.

Nej nu vill inte min kille sitta själv så jag får gå in och sätta mig på pallen bredvid honom och se hur han har det..
Tråkigt att sitta själv för länge ju ;)


Kommentarer
Postat av: Gunilla

krya på honom

2010-03-11 @ 16:09:59
URL: http://aftonstjarna.blogg.se/
Postat av: fia

Nä stackars liten att behöva få detta elände . Hoppas verkligen att han kryar på sig snart.

kram .

2010-03-11 @ 16:17:22
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Tess

jaa lite gnäll blir de nog ändå :)

ja huliganer kan man kalla dom ja.. de blir nog bara ett barn här kan ja tänka mig efter den dagen.. haha.. kraaaaaaaaaaaam

2010-03-20 @ 11:32:55
URL: http://killertess.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0