Midsommarfirande!

Hoppas att alla hade en trevlig midsommar.
Själv så jobbade jag till halv 2 sen åkte jag hem till mina föräldrar där min älskade son fanns =)
Dom hade varit och klätt midsommarstången på förmiddagen.
Vid 4 så började vi med maten och det va helt underbart gott! Midsommar maten är nog det godaste om man ska välja något av traditionerna =) Så där alldeles lagom  hehe
Jag och Jacob åkte hem vid 18 för då va vi båda trötta.
Jacob la sig vid 20 som vanligt och då satte jag mig vid daton som jag brukar göra på kvällarna, det är min avkoppling =) Läsa runt på massa bloggar. Facebook va mer eller mindre dött men det förstår jag ju haha alla va ju ute och firade.
Det blev lugnt för min del men idag så ska jag fira med Ylva och massa andra som jag aldrig träffat, kan bli väldigt spännande och framförallt KUL!!
Jacob ska vara hemma hos mormor och morfar och mysa =)

Efter att jag hade käst igenom alla bloggar som jag följer så satte jag mig ner med massa pappersarbeten.
Fylla i timlistorna fick jag också gjort - skönt!
Dom ska snart skickas in så lika bra att göra det färdigt så att jag slipper det sen. Assistenten ska bara skriva under med sin namnteckning sen är det bara till att skickas iväg.
Tiden bara rinner iväg när man håller på med pappersarbeten, jag böjade vid 22 och helt plösligt va klockan över midnatt!
Så då bestämde jag mig för att inta sängen =)

Börjar känna mig lite trött nu så jag tror nog att jag gör Jacob sällskap när han ska vila middag =)
Måste ju vara pigg tills ikväll!

Trevlig helg!

Kommentarer
Postat av: fia

Önskar dig och sonen en trevlig helg .

Kram .

2010-06-26 @ 12:15:52
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0