Älskade Kusin

Finaste Robin!
Idag är det 3 år sen som du valde att lämna dina nära och kära.
Jag hoppas att du har det bra.
Vi tänker på dig och vi saknar dig så mycket!



Nu är vi inne på andra veckan med assistans och jag tycker nog att det går hur bra som helst =)
Nu har vi då valt att ta in mamma/mormor som assistent här i början för sen i oktober så har vi en annan assistent som jag hoppas på vill börja här. Hon har sagt ja en gång men jag har inte ringt till henne sen efter att det blev godkänt så jag avvaktar lite tills jag har pratat med henne igen. Enda anledningen som jag eventuellt skulle kunna tänka mig att hon inte gillar är ju att det är ett väldigt ensamt jobb, det är ju bara hon och Jacob i så fall.. Hon är ju van vid massa barn och kollegor runt omkring sig.
Alltså nu är det inte så at hon har sagt något utan det är bara jag som funderar lite. Jag tror inte att det kommer att bli så men man vet aldrig.
Men jag ska försöka ringa henne i veckan så får vi se vad hon säger annars får jag helt enkelt söka efter en annan assistent - inte hela världen ju =)

ETT STORT GRATTIS TILL MIN STOREBROR SOM KLARADE KÖRKORTET IDAG!!!
NU ÄR DET BARA BILRESAN HIT DU SKA KLARA AV ;)
MEN DET GÖR DU!! DU FIXAR ALLT!

Idag är det 2 månader kvar till jag och Emma åker till värmen =)
Ja för värmen finns minsann inte här i Kristianstad!
Det bara regnar hela tiden och jag börjar bli duktigt trött på det nu!
Fan jag vill ha sommar och sol!
Men iallafall så längtar jag jätte mycket tills vi ska åka =)




Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0