16 juni och solen skiiiner =)=)



Först vill jag tacka för fina kommentarer i förra inlägget =)
Tack UNDERBARA ni <3
Tyckte att det va väldigt jobbigt när jag fick reda på det men har nu samlat mig.
Mår inte Jacob dåligt så ska minsann inte jag heller göra det!
Jag är Jacobs styrka och HAN är min styrka
Tillsammans är vi oslagbara <3



Kan man bli på bättre humör när solen skiner =)
Sommaren är här och förhoppningsvis är den här för att stanna nu!

Vaknade klockan 7 och då va det redan varmt.
Cyklade till dagis idag sen när jag lämnat Jacob så cyklade jag hem till familjen Andersson. Stakars Madde fick gå upp och hålla mig sällskap ute i solen. Hon trodde inte på mig att det va så varmt som jag sa men efter ett par minuter bara så fick hon gå in och byta till lite mindre kläder så vem hade rätt haha.
Satt ute ca en timme sen va det dags för mig att bege mig igen då jag skulle möta min mamma för vi skulle upp till Norlandias kontor och träffa Helena, skulle nämligen skriva på lite papper och lämna lite kontouppgifter. Nu ska jag bara skicka in skattesedlen för den glömde jag hemma såklart.
Så nu är min mamma anställd till att jobba med Jacob =) Tills vidare. Sen i höst har vi andra planer. Blev även så att jag jobbar 25% med Jacob för säga vad man vill så kan ju inte min mamma jobba varje dag.
I höst ska en annan tjej jobba med Jacob, ska bara ringa till henne först och berätta att jag fått assistansen beviljad för det har jag inte gjort ännu. Men hon vet om att vi sökt och att hon i så fall skulle börja 1e oktober.

Efter mötet så hämtade jag Jacob fast han vilade så jag lät honom sova vidare lite mer än en halvtimme. Han hade sovit en timme när jag kom men jag hade ju inget som väntade på mig så då kunde jag lika gärna stanna lite och snacka med personalen =)
Kändes komstigt att lämna Jacob på dagis idag fast att jag inte skulle jobba. En ledig dag bara sådär helt utan anledning. Det är inte ofta det händer minsann men det lär det ju bli ändrig på nu. Ska bara vänja mig. Som imorgon och på fredag, då behöver jag inte hämta Jacob på dagis för det gör ju assistenten. Jag kan liksom gå en runda på stan om jag känner för det =) Min prins gillar ju verkligen inte affärer så det ska bli otroligt skönt att kunna få gå runder i affärer utan att ha en gnällspik/argbigge i vagnen ;) <3

Imorgon är det dags för cpup. Då mäter vi Jacobs rörlighet i hans leder.
Sist va det bra så ska bli spännande och se hur det ser ut imorgon då =)
Kom att tänka på en sak nu och det är att vi har ju inte fått svar från när Jacob röntgade bäcknet =/
Fast det ska jag nog bara ta som possitivt för hade det varit något fel så hade jag hört ifrån dom för längesen. Men jag ska fråga Gunborg imorgon ändå för att vara på den säkra sidan =) Men jag tor inte att det va något.
Måste även be Gunborg att säga till Anders på ortopeden om en tid så att han kan fixa till så att Jacob kan ha sina nya skor i sitt ståskal för nu går det verkligen inte alls och dom gamla skorna börjar verkligen bli i minsta laget så det känns inte helt okej att ha Jacob i sitt ståskal fast att han måste. Men det brukar gå rätt snabbt på ortopeden så det ska nog inte vara några problem.

Blev inget långt inlägg men jag måste fortsätta här hemma.



Kommentarer
Postat av: madde

hihi men de va värt det att gå upp i tid ;) Hihi men ja det blev en eftermiddags vila för ja redar inte va uppe en hel dag när ja går upp så tidigt haha, blivit lite trött av mig av ngn konstig anledning ;) Men helt klart va det värt det :) <3

Visst är de alltid jobbigt just när man får veta saker osv, men det "släpper" ju trots man inte tycker det är särskilt kul såklart.

Bra du kunde lösa de så med assistansen, du behöver ju såklart kunna ta dig en lugn tur på stan också : ) Ang. bäcknet, så hör det inte av sig om allt är bra på röntgen. Ååå jag behöver med nya skor till min dam, måste ringa o kolla imorgon om "remissen" kommit till dem än så vi kan fixa det.

STOR KRAM

2010-06-16 @ 22:07:57

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0