För mycket...

hmm..
Känns som om jag suttit för mycket vid datorn nu dom senaste kvällarna för nu finns det verkligen ingenting att göra här längre haha..
Kollat Ikea ett tusentals gånger och planerat mina inköp därifrån, ändrat på inköpslistan säkert femtioelva gånger redan och hinner säkert göra det minst lika många gånger innan jag ska dit haha =) Velig som jag är!
Jag känner att jag vill få det färdigt här hemma snart, köpa det som jag saknar! Jag vill ha ett nytt köksbord och stolar, en ny säng, bokhylla, skrivbord och möbler till hallen. Listan kan bli lång! Men jag kan inte köpa allt nu utan jag får vänta med sängen ialafall, den kostar en del =/ Men så ska man ju sova ordentligt! Jag har en ordentlig säng redan men jag vill ha en sängstomme och då mitt mått på sängen är ovanligt så finns inte dom måtten i sängstommar vilket leder till att jag får köpa allt nytt istället.
Men men vi får se hur mycket jag får nästa månad så får vi se vad jag väljer att köpa =)
Måste ju ha pengar till resan också och det blir ju av denna lönen..
Jaja den som lever den får se ;)

Idag har vi varit i Malmö jag och Jacob =D På konduktiv pedagogik!
Det gick riktigt bra får jag säga =) Jacob va på bra humör nästan hela tiden, bara dom sista 10 minuterna som han inte riktigt ville mer men då hade vi ju hållt på i nästan en timme så klart man tröttnar.
Men han va så duktig och han fick så mycket beröm av Kinga och mig så klart =)
Min fina prins, så otroligt duktig!
Vi ska dit igen nästa fredag, samma tid samma plats ;)
Jag vill bara att vi ska komma igång ordentligt nu med hans träning! Jag vill se resultat =D Men vem vill inte det va haha..
Faktiskt väldigt kul att se någon annan träna Jacob, då jag är själv med honom så är det ju mer eller mindre bara jag som tränar honom (Förutom ass, men då är jag ju på jobb). Kul att se hur dom jobbar med honom och samtidigt få massa tips på hur man kan göra alla dom här tråååkiga sakerna lite mer roligare =)
Nästan allt hon gör gör ju vi redan bara det att med hennes sätt så va ju allt så mycket roligare än när mamma brukar göra det ;)
Sånna enkla saker som man inte tänkt på bara..
Men det kommer att bli bra detta =)
Lita på det!
Som Kinga sa
"Jacob kan så mycket, det märker jag men han är bara vääldigt lat"
Och det är så sant som det är sagt ;)
Min underbara kille kan så mycket men han vill inte visa det! Han vill behålla det för sig själv men jag lovar att vi kommer att locka fram dom här framstegen som han håller inom sig och han kommer själv att inse att det är så mycket roligare att göra saker och ting själv men just nu, just nu så är det väldigt bekvämt när alla gör det åt mig

Lat?
Jag?
nahee bara vääldigt bekväm ;)


Kommentarer
Postat av: madde

"det han inte gör idag kan han ju göra en annan dag" hihi ;)

Klart du kan Jacob, du & Mathilda är banemej lika inom vissa områden! Och visst blir allt genast roligare när det inte är "tråkig träning" de får ju va massor med bus :) Men så tror jag en sak jacob, att du kör med din mamma så mkt det bara går hihi... men vikken unge gör inte det!

kramar

2010-07-01 @ 22:01:45

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0