Torsdag och snart HELG!!

Hallojj!


Först vill jag gratulera Jimmie till körkortet idag!!!!
Fan va gött!
Och tack vare att Jimmie klarade körkortet så har jag kunnat köpa soffa =)
Ska åka och hämta den sen en dag nästa vecka tror jag.
Tack tack!
Sen ska vi köra till tippen och slänga massa skräp vi och familjen Andersson.
Och så ska vi flytta massa flyttlådor. Deras ska hit och mina ska dit så har vi förhoppningsvis bara möbler att flytta på själva flytt dagen, tar det kanske inte så lång tid =)

Dagen idag har varit heelt okeii =)
Jobbade mellan 7.30-12 - soft!
Hämtade min prins på dagis och begav oss till sjukhuset. Skulle till ortopeden och prova Jacobs ståskal som vi va och gjorde för ca 10 dagar sen. Jacobs ena ben verkade ju som om det va lite längre och nu idag när vi testade skalet så satt det som ett smäck! Så visst hans ena ben är ½cm längre. Vet inte vad dom gör med det men det verkar inte som om dom gör något, han sa inget iallafall. Kan sånt växa till sig eller? Ja jag ska dit igen nästa vecka så ska fråga han hur det ser ut.
Nu har vi mätt ut vart dom ska sätta alla band och plattor någonstans. Även nackstöd ska han ha denna gången med.
Dom ringde mig för några dagar sen och sa att dom hade råkat sätta fel färg på skalet =/ Jag hade beställt ett mörkblå med stjärnor i olika färger men han hade råkat ta fel papper så han hade gjort skalet blått med hjärtan. Jag fick själv bestämma om jag ville ha det jag valt eller behålla det som va och då killen är min stjärna så ville jag ha det jag beställt så det skulle han fixa till mig.
Idag när vi kom dit och Anders kom in med skalet så va det verkligen inte mörkblå utan lila! Ljus lila desutom! Haha flickit eller va.. Men strunt samma =) En skönhet klär i allt ;)
Lite synd att bilden visar en färg och sen på skalet blir det ett annan färg. Tur jag inte är så kräsen eller min son heller för den sakens skull.

Efter att vi varit på OTAB så gick vi till apoteket och hämtade ut hans Lamotrigin. Köpte lite annat nödvändigt också - bra att ha saker ;)
När jag sen kom till kassan och skulle betala så funkade inte mitt kort! Det va inte avmagniteserat utan köpet kunde inte genomföras stod det - konstigt för lönen kom igår sa jag...
Jaja jag får hämta ut pengar i automaten inne på csk helt enkelt  men på väg in så kom jag på att jag hade gett henne mitt gamla kort (som jag inte vill slänga då där är en bild på Jacob) Så jag började leta efter mitt andra kort som jag inte higttade någonstans!!
Kom på att Emma lånade det i måndags i affären sen hade jag inte använt det så jag ringde till Emma och efter att hon kollat igenom sin väska och plånbok och jacka så hittade hon inte det. Ringde till lillebror och se ifall han kunde hitta det på bordet bland alla papper men inte där heller. Gick inom affären för att se ifall jag tappat det där men dom hade inte hittat något. jaja tänkte jag, får jag helt enkelt beställa ett nytt.
Men sen när jag kom hem så låg det verkligen längst ner i pappershögen så lillebror hade missat det bara.
Skönt de =)
Så jag fick gå in till apoteket igen och säga till om att jag kommer tillbaka imorgon och hämtar det jag skulle köpa =) Lite pinsamt men va ska man göra hehe.
Ja jag har inte alla höns hemma det ska jag inte påstå ;)

Sen begav vi oss hem och killen åkte i säng direkt för han va rätt trött. Somnade på en gång *kryss i taket*
Jag satte mig vid datorn och andades ut och tog det lungt.

Sen vaknade Jacob efter ca 2 timmar. Så vi mös vidare i min säng och gissa vad?? Joo vi somnade båda 2!! Sov till 17.30 opps..
men men gött va det =)
Så Det blev en sen kväll för killen, men va gör det vi är ju lediga nu i 5 dagar =) Jacob fick lägga sig kl 22 istället. Nu sover han så gott.
Men undra hur jag ska somna ikväll??



Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0