Tidsfördriv

Var det en tjej eller en kille som ringde dig senast?
Kille

Vad står det i ditt nionde sms?
ok. jag hör av mig när jag pratat med dom!

Vem ringde dig senast?
Pappa

Vad har du för bakgrundsbild på din mobil?
Bild på mig och Jacob

Vilket språk är din mobil på?
Svenska

Vad heter din ringsignal?

Fairytale

Hur många sms har du i din inkorg?
1088

Vad står det i ditt tredje sms och vem är det i från?
Håber denne sms kommer till at passe! =/ Forbi du har åbnet denne vil du blive kysset på fredag, lördag eller söndag af kärligheden i ditt liv, hvis du ikke bryder denne käde. Men hvis du ikke sender denne til mindst 10 personer inden midnat vil der altid ligge en forbandelse over dig. Må godt sendes retur.
Från Rikke

Vem är din 13:e kontakt?
Arbetsterapeut Lotta

Vem är din 20:de kontakt?
Barnläkarmottagningen

Ogillar du nr 5 ?
Absolut inte!! Anja ju =)

Har du varit tillsammans med nr 1?
haha abk boservice. Ja jag bor ju hos dom ;)

vad står de i ditt 7 sms och vem är det från?
Nytt nr! =) Kraaam Sofie

vad står de i ditt 15 sms och vem är det från?
Du ja kom på de att du kan ringa din vaktmästare om tapeterna så han får kolla det bara för de e han som avgör om vi/du ;) får nya tapetser av dem. Vilket vi bör få.. Kan du ringa han :)
Från Madde

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0