Tant Tess egna lille kille

Japp han fick vi äntligen träffa idag =)
Så underbart söt va han!

Fick för en gångs skull sova en natt utan avbrott, la mig vid halv 2 och Jacob vaknade klockan 6 men sen sov vi vidare till halv 8 i mammas säng.
Upp och gav han mat - tar ju 1½ timme nu för tiden.
Packade ihop våra saker och tog bussen 9.30 till Horna.
Jisses va snö det har kommit =) Men det är fint! Så länge det inte är en massa slask så gör inte snön mig något alls! Härligt när det är sådär bitande kallt =)
Imorgon får det bli pulka till dagis - kul så har han den där sen också när dom ska ut och leke så slipper han sitta i sin vagn hela tiden..
På tal om vagn så är det helt hopplöst! Jacob HATAR att åka vagn nu för tiden!
Vet inte vad jag ska göra åt saken! Klart att det är skittråkigt för honoom att sitta ner hela tiden =( Det har han ju gjort i 2½ år nu så klart att det är tråkigt! Men vad ska jag göra?? Längtar tills sommaren kommer - då kan han ju stå i sitt ståskal när vi ska ut och gå en runda..
Men det får bli sommar först!

Nu ska jag fixa med Jacobs medeciner till morgondagen sen ska jag busa lite med kattungarna och sen ska jag lägga mig. Jobb imorgon.

ps. Va bra då bror min att du ska läsa varje dag ;) Älskar dig!!!

Kommentarer
Postat av: madde

Jag läser också varje dag ;D Saknat dig här ju :) Saknar dig irl också! puss på nosen

2010-01-07 @ 00:24:59
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0