Söndag

Helgen den kom och försvann lika snabbt..
Skulle hagjort hur mycket som helst här hemma som inte blivit av.
Skulle bland anant rensa ut och slänga massa onödigt. Containern kommer i veckan så det hade varit skönt att bli av med en del. Så slipper man att ha massa skit med till den nya lägenheten.
Men nu får jag försöka dra i det i veckan istället men hur jag ska hinna det har jag ingen aning om =/
Hela veckan är verkligen uppbokad! Plus att snubbarna ska vara här och arbeta =(
Jaja vi får se hur det blir med detta...

Fredagen tog vi det bara lungt =) Kollade på let´s dance lite.
På lördagen så va jag på fest =) Eller förfest så när gänget drog in till stan så tog jag cyklen hem. Skulle ju upp med Jacob dagen efter. Men jag hade hur trevigt som helst =D
Vi va hemma hos Lisa i hennes nya lägenhet. Där fanns nästan bara folk som jag kände förutom 2 personer fast dom höll sig för sig själva mesta delen av kvällen sen drog dom hem tidigare så jag märkte knappt av dom.
Dom som va där va jag, Lisa, Melle, Lotta, Melinda, Henke, Mange, William, Mikael, David och så dom 2 som jag knappt märkte av.
Hade iallafall en hur trevlig kväll som helst =D

Jacob tyckte att det va dags att stiga upp klockan 6 så det va bara till att gå upp, han hade ju sovit sen klockan 19 och inte hans val att mamma skulle dricka igår ;) Men det va verkligen inga problem att gå upp konstigt nog. Visst jag va långt ifrån full men jag kände av att jag druckit men att jag skulle vara så pigg som jag va 5 timmar efter att jag la mig =/

Nej nu ska jag kolla på paradis hotell XL på tv6play för det missade jag ju igår när jag va på fest ;)


Kommentarer
Postat av: Anna

tack för gratulationen!!! :)

2010-01-11 @ 12:32:55
URL: http://jagegomoi.webblogg.se/
Postat av: fia

Va kul att du kommer ut och roar dig lite iallfall , det måste man få göra .

Dom är ju lite morgon pigga mellan varven hihih.

Må så gott nu .

kram .

2010-01-11 @ 16:52:17
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0