Snart helg =)

Jacob fick åka scooter till dagis idag, det va väl sådär populärt =/
Fast det gick ju bättre än vagnen. Blir nog scooter imorgon också - vi får se...
Jacob har varit en aning kräkig idag. 2 gånger på dagis och 1 gång här hemma. Han är lite hostig och en del slem i halsen fortfarande. Vi får fortsätta med inhalatorerna så att han inte får ner skit i lungorna.
Annars är det bra med killen =) Han är pigg och glad. Vi mår bra =)

Idag har jag jobbat 7.30-12 imorgon ska jag jobba 7.30-12.30 sen är det HELG!!
Fast jag är bara ledig 2 dagar men det får gå ;)
Ska faktist iväg på lördag! Inte så långt dock haha. Hem till Lisa på Österräng. Hon ska ha lite fest så hon frågade om jag ville komma. Ja varför inte =) Lillebror ska passa Jacob och skulle det vara något så kan jag alltid gå hem. Inte så långt ju.. Blir ju inte precis något alkoholintag heller för den delen men bara roligt att komma ut och träffa andra =)

Lisa skulle evetuellt komma hit med ett gäng flyttlådor till mig i helgen också så att jag kan börja packa. Vill gärna börja så att man slipper stressa in i det sista.

Nu har dom börjat gräva här. Ett riktigt stort håll utanför dörren till förrådet och intill mitt och Jacobs sovrum. Rätt djupt också. När jag kom hem från skolan så frågade jag dom ifall dom hade hittat något? Nej vi har ju inte det... Hmm alltså var kommer vattnet ifrån då??? Ja vi får väl se om dom kan reda upp detta =/
Det är ett jädrans oväsen iallafall med grävmaskinen. Hoppas att dom inte ska gräva mer.

Tänkte kolla på the breakup nu klockan 21 på 3an. Jag är inte säker på ifall jag har sett den innan. Jag vet mycket väl vilken den är men jag vet bara inte ifall jag sett den hmm men det lär jag märka rätt snabbt.

Nästa vecka blir en jobbig vecka =( Är verkligen uppbokad varje dag! Plus att jag ska jobba hela helgen..
Fast vi ska nog överleva den veckan också ;)


Kommentarer
Postat av: fia

oj åka scoter låter roligt . Inte kul med kräkiga barn alls , Känner igen detta med slem och kräks , Hoppas verkligen att dte inte blir värre .

Ska hålla tummarna för den liulla mannen .

kram på er båda.

2010-01-08 @ 13:14:07
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0