Rolig helg!

Usch fy blää..

Stakars min lille kille som åkt på jobbig förkylning och när han vaknade i morse så hade han 39,8 i temp!
Så helgen lär väl bestå av febernedsättande, snor, gnäll..
Men vem gnäller inte när man är sjuk??
Stakars liten Älskling!

Hoppas att det går över snabbt!
Men tråkigt på vår lediga helg =( fast tur jag inte är hemma från jobbet i och för sej.
Vi som skulle ha massa spekulanter denna helgen. Eller jag hade sagt till Erica att hon kunde boka in när hon vill i helgen för vi skulle ändå vara hemma. Men jag fick ringa till henne idag och som tur va så va det bara en inbokad och det va i kväll klockan 18. Så jag sa att det va okej men att hon måste berätta för dom att Jacob har feber och förkylning så att jag kommer inte att vara med dom inne hos katterna så dom får klara sig själva. Sen blir det inte mer sånt resten av helgen.
Hoppas att dom tar en kise för då är det bara en kvar. Vill få det färdigt nu så att man slipper ha folk rännandes här ;)
Det blir nock bra.
Tror jag känner så här just för att det är så stök här nu när mman håller på att sortera ut och ska packa inför flytten. Kul att ha folk här då hehe men så är det.

Snart kommer arbetsterapeuten hit med ett nytt fotstöd till jacobs stol.
Har även sagt till henne att Jacob är sjuk så hon vet om det.
Det hon ska göra går väldigt snabbt.

För tillfället är Jacob lugn.
Har inte get honom frukost än utan har får vatten istället, han blir så lätt uttorkad när han har feber. Ska ge han ett mål mat snart tänkte jag. Även fast att jag vet att det kommer att komma upp igen så måste han få i sig mat ju. Han klöks hela tiden. Men han har ju inte haft något att få upp.

Jaja jag hoppas på en mysig helg ändå trots att killen är sjuk.
Han blir ju så otrolig mammig av sig ;)

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Hej gumman..Det var ett bra tag sedan...Allt bra med dig o din söta prins? Ha en skön helg.kram på er..

2010-01-29 @ 14:17:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God eftermiddag gumman..Skoj att att höra från dig också så snabbt efter jag hade lämnat en kommentar..

Det stämmer att man har varit gravid...Helt underbart med familje livet...Min prins är så underbart go på alla sött..

Inte skoj att din prins är små dålig..håller tummarna att det blir bättre för honom..

Hoppas att du får en skön helg med prinsen.kram

2010-01-29 @ 14:43:51
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: madde

Lilla Jacob=( säg till om tant Madde ska köpa vätsekersättning till dig och komma med.. stor kramis

2010-01-29 @ 21:43:17
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0