Ny design

Wow trodde att jag hade glömt hur man gjorde med designen haha men det blev rikitgt bra =)
Jag trivs med den och det är ju huvudsaken - min stil!

Dagen idag har varit lugn, Jacob är helt frisk igen! Tur att han aldrig är förkyld några längre perioder.
Idag fixade jag ihop en fläskfilégryta med brysselkål och ris till det - riktigt gott blev det =)

Idag skulle vi egentligen till csk och ta NH1N1 nr2 sprutan på Jacob men så fick jag en kallelse till vårdcentralen i Åhus istället till den 13e så då kan vi lika gärna ta den där. Har ju hur mycket som helst att hämta hem därifrån till Jacob så då kan jag ta 2 flugor i en smäll ju. Drygt att dom inte kan skicka hem det istället, det är ju trotts allt schenkers som kör ut med det så då kan man ju tycka att dom kan komma hit med det istället. Inte för att det är något tungt alls men det är så mycket - stora kartonger ju! Sprutor i alla dess storlekar, kompresser, sondslangar, agregat, adapters m.m m.m Och så ska man ju beställa så att man ska klara sig i 3 månader och vissa saker ska man byta efter varje mål han får alltså 5 ggr om dagen då! Så ja det blir en hel del att få hem.. Man får ta lite i taget helt enkelt. Har redan varit där nere en omgång.

Imorgon ska vi hälsa på familjen Bröthlin/Bjuvegård och deras lille Prins =)=)
Ska bli så roligt!!

Nej nu ska jag lägga mig!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Okej nu har jag inte så långt att hämta som du, men tillräckligt långt och då hajjar jag dig med. varför skulle dem inte kunna köra hem det grrr...



ÄLSKAR att du bloggar igen! puss snygging

2010-01-06 @ 01:22:49
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: fia

wow vilken snygg design du har giort . Jo samma här papparkakor går ner ... underligt detta med maten hoppas att man kommer på någe som hjälper . hoppas ni inte har dte alltför kallt hos er .

lilleman får ine gå ut när det är denna kyla .

kram .

2010-01-06 @ 12:34:05
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: din bror i norge

hej syrran .. så kul att du börjat blogga igen .. ska läsa varje inlägg i fortsättningen puss o kram

2010-01-06 @ 21:07:30
URL: http://rodsethverting.blogg.no

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0