Koksalt

Jahopp så fick vi ställa in besöket i Horna =(
Men vi ska försöka ta det i veckan istället om Jacob blir frisk.
Jacob har åkt på en förkylning där nässan bara snorar vilket den aldrig brukar göra.
Han är nästan aldrig förkyld men nu blev han det självklart när vi ska hälsa på lille Oliver.
Än så länge är han feberfri så jag hoppas att det fortsätter så men han är väldigt slemig i halsen så nu gäller det att inhalera koksalt med jämna mellanrum så att slemet och snoret löser upp sig. Och till sin följd blir det att han kommer att kräkas en del idag. Tur att jag har fixat hem kräkpåsar, dock inte så många så jag hoppas att dom räcker. Räcker ju ett tag ialafall..
Men vi får se vart detta leder.

Idag händer inte så mycket utan blir nog mest att jag ska plocka undan och städa lite.
Men bara lite för söndag är ju trotts allt en vilodag ;)
Imorgon kommer snubbarna hit och ska börja gräva.

Lite bilder på min stora favorit!







Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0