Förrådet..

Natten va riktigt jobbig då killen inte ville sova.. Man tycker nog att man borde bli van vid nätterna men det blir man inte, man måste få sin sömn och när den blir avbruten stup i kvarten så blir det inget bra utav saken =/
Innan vaknade han bara en gång och det brukade oftast ske i samban när jag själv skulle lägga mig så då fick han sova hos mig men nu vaknar han 5-6 gånger per natt och är ledsen =( Ibland somnar han om direkt men oftast får jag vagga honom till sömns.. Men sen kan han ha sina perioder dr han sover hur bra som helst men dom dåliga nätterna överstiger dom lugna nätterna tyvärr...
Ja vi får se hur länge detta ska fortsätta.

Idag har jag tömt en del i förrådet så att gubbarna kommer till tills på måndag när dom ska gräva. hoppas att dom fixar det snabbt för det är rätt så drygt att ha okänt folk hemma hos sig som jobbar.
Jag vill komma igång med packningen snart faktiskt så att man är ute i god tid =) Men vi får se. Måste få hit flyttlådor först och så ska jag köpa säckar. ska rensa ut också för mellan den 11-14 januari har vi containern på parkeringen så då får man passa på att slänga skräp och sånt som inte ska med när vi flyttar =) Jag längtar så tills det är dags för flytt! 20e februari!!

Har faktiskt packat ner allt i Jacobs rum, behållt lite saker uppe som han kan leka "titta" med. Och hans träningsboll, ståskal+ställning, matstol och hans hörnstol finns kvar för det använder han ju mer eller mindre dagligen. Men allt annat står i garaget.
Så nu har kattngarna fått flytta ner till Jacobs rum. Toa där uppe började bli lite för liten för dom små (stora) liven =) Nu har dom gott om plats och jag tror nog att dom ska trivas här nere =)
Sen efter några veckor ska jag försöka ha dörren öppen lite mer så att dom kan gå ut och in som dom vill om nu Katara tillåter att hunden kommer nära men det återstår att se. Jag ska ju ha dom i 7 veckor till så det är goa tider kvar. Och nu har dom ju även börjat äta mat och går på lådan gör dom också - dom är så duktiga!

Sitter och väntar på att Jacobs mat ska bli färdig så att jag kan lägga honom. Han är nog lite trött men det återstår att se..
Har nästan precis själv ätit kvällsmat, lite i senaste laget men vi orkade inte laga mat tidigare så därför blev det lite senare.

Imorgon ska jag och Jacob åka till Horna oc hälsa på Tess och Ken och deras lille kille =) Oliver! Ska bli så mysigt. Jacob har ett paket med sig till Oliver och jag va inne förra veckan och köpte lite jag också till honom..
Kommer ihåg när Jacob va liten liten då köpte Tess alltid klder till honom, och nästan alltid randiga kläder =) För det gillade Tess så nu har jag köpt något som Jag gillar =) Han kommer att bli Hornas snyggaste kille hihi..

Nu är Jacobs mat färdig..

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0