BVC

Idag har syster kört oss till bvc för att hämta massa sond preparat.
Va på tiden! Tror att det har varit där i 2 månader minst så jag va beredd på att dom skulle säga till mig att det inte fick vara där så länge men dom va hur glada och hjälpsamma som helst =) Skönt att veta att man har tid på sig att hämta sakerna.
Sen va vi en runda på kvantum och handlade. Är ju aldrig där! Sprang på en hel del kända ansikten så det va riktigt kul faktiskt =) Folk man aldrig träffar annars..

Nu sover Jacob middag. Andra dagen som han somnar utan några problem, ligger och snyftar några minuter sen somnar han. Skönt för han behöver vila middag. På dagis får dom han aldrig till att sova haha som han driver med dom ;) Fast det gör inget för han kommer i säng så fort vi kommer hem istället.
Han har ju så roligt på dagis så varför ska man sova då?

Klockan 15 kommer Sara hit med en större matstol till Jacob. Kanske han skulle få en ny färg. Men dom va inte säkra så vi får se va som kommer =)
Har tvättat den andra stolen så den är redo för anhämtning. Dynorna kommer jag nog att behålla ett tag för jag tror inte att dom har tänkt på att beställa extra. Så han får ha dom andra i reserv tills dom nya kommer isåfall. Han kräker ju så ofta ner stolen så jag måste ha extra av allt. Visst dynorna kommer att vara lite för små men det ska nog gå ändå =)

Imorgon ska jag jobba till 12 sen ska jag hämta Jacob och så ska vi hem till Madde direkt. Jacob ska leka med Mathilda lite och vi mammor ska till ABK och skriva kontrakt!!!! Jippie!!
Hon bor ju granne med ABK så det tar ju inte långt tid imorgon.
Sen ska vi till apoteket och handla hem massa mediciner, salvor och lite annan smått och gott.. Blir nog ingen billig historia på apoteket imorgon men jag måste handla hem så att vi klarar oss ett bra tag framöver. Hatar att ha precis så att man klarar sig en månad. Måste ha mycket så att vi aldrig står utan!

Igår va här 2 tjejer från Everöd som tittade på katterna och dom fastnade för Gibson så nu har även  han fått ett hem =) Nu är det bara 3 kattungar kvar. Shit nu går det snabbt! Den 16e februari är dom leveransklara och så flyttar vi den 20e så kan va rätt skönt att inte ha kattungarna med oss i flytten. Men gud va jag kommer att sakna dom små liven =(

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0