Årets 2009 lista

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut? Klippte av allt mitt hår och färgade det blont/vitt


2. Höll du några av dina nyårslöften? Jag hade inga löften faktiskt, på den tiden så rökte jag ju inte och det brukar ju vara klassikern haha


3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år? Jajemensan =) Tess och Ken fick en liten Oliver =D Min syster fick sitt tredje - en liten Vilda.


4. Dog någon som stod dig nära? Nej men min närmsta vän förlorade sin pappa - det va tufft att se henne så ledsen =(


5. Vilka länder besökte du? Danmark och Turkiet


6. Är det något du saknat år 2009 som du vill ha år 2010? Det skulle vara körkort men tror inte att det blir av 2010 heller och så saknar jag att ha min familj nära =( Mamma och pappa bor i Danmark och min bror bor i Norge.


7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas? 22 augusti!! Min och Jacobs första solsemester som gick till älskade Alanya =)


8. Vad var din största framgång 2009? Att jag vågade börja jobba igen efter att gå hemma i över 2 år. Att jag fick en fast tjänst =) Efter nästan 10 år på samma ställe så va det allt på tiden.


9. Största misstaget? hmm ja om jag måste säga något så får det nog bli att jag började plugga... Gick ju inget vidare =/


10. Har du varit sjuk eller skadat dig? Bara lite småförkyld och en liten släng av magsjuka. När jag va i Alanya i maj med Emma och Sanna så brände jag mig i solen så fick värsta brännskadan på smalbenet ajaj..

 

11. Bästa köpet? Ojoj.. hmm ja det skulle väl vara resorna till Turkiet, min lilla rosa laptop, min mobil..


12. Vad spenderade du mest pengar på? Räkningar!


13. Gjorde någonting dig riktigt glad? Jacob Jacob Jacob Jacob och bara Jacob


14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009? Alexander Rybak - Fairytale


15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Jag får nog ärligt erkänna att jag har varit lite mer deprimerad detta året.. Men inget jag inte klarar av..


16. Vad önskar du att du gjort mer? Sparat pengar och levt lite mer ekonomisk/hälsosamt


17. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat med mina pengar på onödiga saker


18. Hur tillbringar du julen? Här hemma och det blev verkligen lyckat!


19. Blev du kär i år? Jag är kär i alla kattungarna


20. Favoritprogram på TV? Tjaa det jag har följt är ju Idol och Paradis hotel men det är ju inte precis mina favorit men om jag måste välja så blir det dom

 

21. Bästa boken du läste i år? 14 år och till salu


22. Största musikaliska upptäckten? haha jag är ju så grymt duktig med musik ;)


23. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Trädgårdsredskap


24. Något du önskade dig men inte fick? .....

 

25. Vad gjorde du på din födelsedag 2009? Inget speciellt


26. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Lite mer framsteg hos Jacob hade ju inte varit helt fel =)

 

27. Hur skulle du beskriva din stil år 2009? Soft, väldigt soft ;)


28. Vad fick dig att må bra? Min och Jacobs resa till Alanya - både jag och Jacob älskade det!!


29. Vilken kändis var du mest sugen på? Hmm...


30. Vem saknade du? min farmor R.I.P


31. De bästa nya människorna du träffade? Linda och hennes familj som va i Alanya samtidigt som mig och Jacob =)


Kommentarer
Postat av: sandra

Tack Linda! Har du blogg igen nu? har jag missat haha :-)

Vi har lägenheten till 31mars så vi får huset 15mars, slipper vi dubbelhyror :-)

vart bor ni nu då? kramizz

2010-01-05 @ 09:23:49
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0