Inget bad idag..

Jaha då va det onsdag och snart är det helg - IGEN!!
Fan tiden bara spriger iväg så jag hinner fasiken inte med längre.

Igår så hade Jacob en extra dag på dagis så att jag kunde gå till min psykolog utan att ha honom med sig.
Det går bättre och bättre när jag är där. Denna gången pratade vi om min barndom. Kändes lite konstigt att sitta och prata om det och om hur jag såg mig själv i vissa situation =/
Men det kändes skönt ändå =) Jag grät inte denna gången iallafall. Jag gråter ju otftast när vi pratar om Jacob och denna gången pratade vi inte så mycket om Jacob utan som sagt om min barndom. Vissa saker höll jag för mig själv. Kanske jag berättar allt för henne någon annan gång men inte just nu. Jag bär på en hel del om man tänker efter men inget jag vill berätta för henne nu. Har ju bara träffat henne 3 gånger och det tar nog lite längre tid för att få mig att öppna mig helt för henne. Men det känns bra att prata med henne.

Sen efter att jag varit där en timme så gick jag ner till kuratorn och hon hjälpte mig att fylla i lite blanketter till olika fondmedel. Bland annat så ska jag ansöka om lite bidrag till en cykelvgn, en sån croozer som man kan spänna fast på cyklen men sen kan man ha den som cityvagn och joggingvagn.
Ja jag hoppas inte på för mycket men som kuratorn säger att det skadar ju inte att söka.
Sen tyckte hon att jag skulle söka lite resefond. Hade inte tänkt göra det men efter lite övertalning så gjorde vi det ändå =) Skadar som sagt inte. Tror inte att jag får därifrån men kanske till cykelvagnen.

Idag har killen varit på dagis och jag har varit på jobb några timmar.
Han hade varit på strålande humör hela dagen och det va ju kul =) Fast det brukar han ju vara hihi
Skulle egentligen till sjukgymnastbadet men då Jacob fortfarande är lite snorig så valde jag att hoppa över det idag. Vill inte riskera att han blir mer sjuk.

När vi kom hem från dagis så berättade lillebror att han flyttar redan i helgen.
Kul för honom att han fick tillgång till lägenheten tidigare =)
Och så blir här ju tömt på lite möbler vilket gör det lättare för mig att städa tills flytten..

På tisdag ska jag och Jacob åka till Danmark. Jacob sak vara hos mormor och morfar fram tills fytten så att jag kan packa och städa i lugn och ro =)
Sen den 13e blir det även party!! Får ju passa på när man är barnfri hihi
Ska riktigt kul och jag känner att jag behöver lite party ;) Va ju ett bra tag sen jag festade utan att behöva ta hand om min prins dagen efter =)
Jag ska verkligen släppa loss och inte bry meíg om något för stunden!
Kanon kommer det att bli ;)

Inte långt kvar till flytt nu =)

Kommentarer
Postat av: Mamma mina

God middag gumman.Skön att det gick bra hos läkaren och kunna prata ut och må bra av det..Hoppas att allt är bra med dig denna soliga dag som det är med mig...Skoj att din prins har haft en bra dag på dagis..Kram på dig..

2010-02-04 @ 11:59:30
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Skönt att vara barnfri med och kunna festa till det..Kram kram

2010-02-04 @ 12:00:07
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fia

snart dax att dra stora flytt lasset hihi va kul och va skönt att du får ordna och fixa själv sådant underlättar ju en hel del ..

kram .

2010-02-04 @ 12:03:56
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Karolina

Hej hej!

Behövde du lådor till flytten, för jag har ju en hel hög här. Vet inte om cicci har nämt de för dig.

Behöver du så hör av dig...

2010-02-05 @ 12:23:06
URL: http://sweetflower.devote.se

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0