Uppdatering

Ja nu va det ett bra tag sen som jag skrev..
Har haft tusen saker att göra.
Saker jag inte kan berätta än men snart så =)
Jag gillar läget som fan iallafall hihi.

Jacob är i Danmark så här är väldigt ensamt =(
Kisarna lämnade mig i lördes så det gör ju inte saken bättre..
Fast jag får tillbaka 2 ikväll =D
Jacob kommer inte förrän på lördag.
Han hade varit lite febrig där borta och haft en jobbig hosta så han kade kräkt en del.
Men det är ju inget ovanligt.

Madde bad mig om en blogg igår men jag va alldeles för arg för något sådant igår!
Förstår mig inte på HUR vissa är funtade!!
Men men det är ju deras liv och man väljer ju själv hur man vill leva.
Jag har släppt det nu iallafall och det är jag glad för.

Snart dags för flytt ;)
hihi

I lördags så hade jag fest, mycket lyckat.
Va inte så många men några iallafall..
Jag, Lisa, Emma, Cicci, Sofie, Metaq, Sam och kanske någon till
Blir bäst när man inte är för många.
Sen gick vi till Grand. Inte för mycket folk - skönt!!
För en gångs skull så svettades man inte som en tok haha
Visst kollar man vimmelbilderna så va det mycket folk men det kändes inte som det.. Kan bero på att det va mest svenskar inne på RnB och HUR ofta händer det lisom haha

Nej nu kommer snart Madde och Jimmie en sväng.
hej hej


Vila i Frid
Susanna Svensson
Du finns i mina tankar!

Kommentarer
Postat av: fia

Ja se du lever dte va skönt att höra , kul att ute kvällen vart lyckad och det flyter på.

Hoppas flytten går bra .

kram .

2010-02-16 @ 13:41:51
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fia

Tack snälla för omtanken och jag håller med dig ibland får det vara nog och det kommer nog att lösa sig med lite vilja .

kram.

2010-02-18 @ 21:08:24
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0