Snabbt inlägg...

God morgon!

Nu har man fått ihop en deg till scones, är inte heelt nöjd men det återstår att se hehe
Tyckte det blev mest klet av allt haha

Ylva kommer hit om en timme ca då ska vi äta frukost =)
Gott ska det bli hihi - hoppas jag hmm
Ylva är en gammal arbetskollega till mig som jag umgicks med rätt mycket under min sista tid i gymnasiet!
Så det är lite mer än 7 år sen vi träffades, ja om man inte räkna den gången förra veckan hehe..
Nu ska hon få träffa min son =)
Och få se hur jag bor!
Ska bli hur kul som helst att ha henne här, ska vi säkert snacka massa skvaller ;)
Om vi kommer på något vill säga hmm

Angående mötet igår så gick det jättebra. Fast möte va kanske fel ord att säga till det. Det va mer en cafeträff.
Men det va inte så många så det va ju rätt skönt för då fick vi snacka mer som vi skulle =)
Jag vill inte riktigt berätta ännu vad det handlar om förrän jag har pratat med "chefen"
Han va nämligen inte där igår utan jag fick träffa 2 andra som jag känner sen innan och det känns väldigt tryggt att man känner dom.
Men iallafall så ska vi träffas en dag och gå ut och äta och så ska chefen vara med och då ska jag få fråga precis va jag vill och förhoppningsvis få svar på allt.
Det är väldigt spännande iallafall =)
Så Tess du får stå ut ett tag till hihi..

Nej nu ska jag röja lite snabbt här hemma så att det ser lite ordentligt ut
Fast här är nästan aldrig stökigt lämngre inte sen jag flyttat =)
Trivs som ficken i vattnet ;)

Hoppas på en fin dag!

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0