Onsdag!

Hejsan!

Ja då va det onsdag.
I fredags så hade jag fest, gick väldigt vilt till om man säger så..
Störningsjouren kom hit för vi hade fått klagomål och det kan jag verkligen förstå att vi fick!
Alla utom en va rökare så när vi gick ut och rökte så stod vi ca 18 personer och gapade en massa för att överrösta varandra - upps!
Så jag kan förstå dom som klagade men sen kan jag tycka att varför kommer dom inte själva och ber oss sänka ljudnivån? Mycket trevligare i mitt tycke..
Men som sagt så lär det dröja väldigt länge tills jag ska ha fest igen så denna helgen bjuder jag på ;)
Mina husnycklar försvann också! Jisses!
Och efter att jag frågat alla som va här så va det ingen som ville kännas vid att dom hade råkat få med sig mina nycklar hem så jag fick ringa till vaktis igår och berätta läget. Så det va bara till att byta lås.. Men tur hade jag också att vaktis hade ett lås liggandes så jag slapp betala något =D
Sen på kvällen fick jag ett meddelande från en av killarna som va här att han hade hittat mina nycklar under hans soffa, typ en tredjedel av dom som va här va hemma hos honom på efterfest så vem den skyldiga va vet vi inte ändå.. Men sak samma... Nu får jag mina gamla nycklar imorgon där även mina förrådsnycklar finns så bra det iallafall.
Men själva festen va hur jävla lyckad som helst!
Sen blev det en del missförstånd men dom har vi ordnat upp igen så ingen störra skada skedd här inte ;)

Nu snart ska jag och Jacob till Hammar =) Till vårt gamla hem!
Ska träffa vaktis och lämna över nycklarna =)
Så får jag ju se hur familjen Andersson har fått till det hihi
Sen ska vi hem igen för Jacob måste sova innan vi ska vidare på ett möte =)
För hoppningsvis så är detta möte väldigt bra men det återstår och se!
Kommer med mer information ikväll när jag vet mer.

En väldigt glad nyhet fick jag igår också!!!
MINA FÖRÄLDRAR SKA FLYTTA TILLBAKA TILL SVERIGE =)
DOM SKA BO I HORNA!
DET ÄR JU HUR NÄRA SOM HELST!!
I APRIL SKA DOM FLYTTA HIT SÅ DET ÄR JU INTE ALLS LÄNGE TILL!
JAG ÄR SÅ JÄVLA GLAD!

Men nu måste jag klä på lillkillen så att vi kan bege oss till Hammar!
Hörs ikväll!



Kommentarer
Postat av: fia

Å va kul med festen lite liv måste man ju få ha och dom kunde ju ha sagt till själva.. Bra att ni hade skoj iallfall. vilken tur att nycklarna komfram

och föräldrar som flyttar hit ojoj hände mycket nu .

Önskar dig en toppen dag här skiner solen idag ,.

kram.

2010-02-24 @ 15:52:40
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: madde

Meeen det kan va lite si o så och säg till folk som festar själv.. en mot 18personer.. man vet ju inte hur dem 18 funkar.. är dem farliga? osv.. ;) kramis

2010-02-24 @ 21:07:52
Postat av: Tess

meeeen... va vad de för möte då.. ja e fan nyfiken nu ju som vanligt, jag vet :)

2010-02-24 @ 23:47:00

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0