Jobbehelg!

Ja då va det dags för ännu en helg på jobbet!
Egentligen hade jag behövt vara ledig men det är ju lite väl sent påtänkt hehe
Så lika bra att genomlida denna helgen ;)
Nej men det brukar gå hur bra som helst!
Jag har delad idag så nu sitter jag och vilar mig på mina timmar =)
Tråkigt att man inte kan bege sig hemåt men det känns ju knappt lönt.
Men nu har jag ju fixat mobilt bredband så min lilla minidata får göra mig sällskap på mina fria timmar ;)
Visst vi har data på jobbet men den får man ju egentlingen inte använda till sånt som inte har med jobbet att göra så lika bra att vara duktig och ha sin egen data med sig hehe.

Ska sova hos Ceccan inatt =)
Fast hon är ju inte hemma då hon själv jobbar i helgen fast på natten =(
Men skönt att veta att man har sovplats hihi fast det hade varit trevligare om hon varit hemma..

Håller på för fullt och packar! Alltså det är ju HUR mycket kvar och jag har ingen aning om vart jag ska göra av allt??
Rensat ut har jag redan gjort men det hade nock behövt en till utrensning. Det får jag fixa när jag flyttat haha. Då ser jag vilket jag vill ha framme och vilket jag kan slänga.

På måndag ska jag åka till Danmark och lämna min underbara kille. Kommer att sakna honom men han är mest i vägen nu under flytten så jag får tänka posetivt =) Han har det MYCKET bättre hemma hos mormor och morfar just nu haha för hemma kommer inte jag att ha så mycket tid för honom.
Så han ska vara där från måndag den 8e till lördag den 20e = 12 dagar!!
Men det ska nog gå bra =) Man dör inte av att sakna varandra lite då och då och det är ju inte första gången som jag är utan honom. Men tiden kommer att gå hur snabbt som helst i och med att jag har hur mycket som helst att göra. Plus att han saknar ju sina morföräldrar en hel del också.




Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman.Så trist att jobba om helgerna..men vad ska man göra..Skönt att du har en data med dig så du kan surfa runt på dina raster..:)

Ja man samlar på sig så mycket..man ser det när man ska flytta..hihi-Hoppas att du snart är klar med packningen för det så trist att göra det..

Det var en bit att åka med lillen,,,men skoj för honom att vara bort över några dagar med sin mormor och morfar...Ha en skön måndag.kram kram

2010-02-08 @ 08:39:34
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fia

skönt att du kan ha mini datan med på jobbet och fördriva lite tid där , ja rensa varkar mna kunna göra hur mycket som helst .

för står att du kommer att sakna han men som sagt det kan va nyttigt det med .

kram .

2010-02-08 @ 16:09:50
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: fia

vill bara titta in här och önska dig en toppen alla hjärtansdag.

kram .

2010-02-14 @ 15:56:48
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0