Helgen slut!

Jaa för vissa kanske..
Själv håller jag helg i 2 dagar till ;)
Får ju passa på att njuta nu av all min ledighet innan jag ska gå upp i tjänst.

Nu har Patrik och Jimmie kört första lasset till tippen sen ska dom ta resten hemma hos familjen Andersson.
Vi hade rätt mycket här hemma  i och med att jag slängde bäddsoffan.
Sen ska dom köra till Degeberga och hämta min nya soffa!

Snart kommer Erica hit med lite mat till kisarna.
Ska även ta massa kort till hemsidan.
Hoppas att hon klarar av att gå i snön med sin fot.

Helgen va inte så jobbig =)
Jacob hade bara feber på fredagen sen har han bara varit förkyld.
Lite slemig och så men det blir han ju lite då och då.
Så helgen va lugn trots allt =)
Så han va snäll och lätt mig rensa här hemma hehe

Igår va Rebecca och Thommy här och hämtade spjälsängen plus en del bäddsett.
Skönt att bli av med den, tur dom ville ha den för den va egentligen för fin för att slängas men samtidigt så tog den bara massa plats och vem har sagt att jag ska ha fler barn.
Skulle ju inte ha något för sängen men Rebecca envisades med att betala för den så lite tjänade jag in hihi.
Kul att det va just en sån säng dom hade tittat på och ville ha =)

Klockan 15 idag ska vi på snozel!!
Gud va kul, hur längesedan sen sist vi va där!
Och så ska ju våra bästa vänner dit samtidigt och då kan det ju verkligen inte bli bättre!
Längtar tills klockan 15!!

Snart är det dags för flytt - jisses!!
Ska bli helt underbart att flytta till nytt ställe =)
Har till och med börjat packa en del!
Så i slutet på veckan ska vi köra lådor fram och tillbaka.
Deras ska hit och mina ska dit.
Ska försöka att enbart ha möbler att flytta på själva flyttdagen så att vi slipper flytta hela lördagen!

Om en vecka ska lillkillen till mormor och morfar och där ska han stanna i 10 dagar.
Mysigt han ska ha det då! Medans en annan ska packa och städa. Orättvist!
Sen den 13e blir det FEST!! Utflyttningsfest haha..
Ska bli ritktigt kul att festa till det lite med lite vänner. Händer ju inte ofta nu för tiden hehe
Längtar som bara den!


Kommentarer
Postat av: Mamma mina

Godmorgon gumman..Hoppas att allt är bra med dig denna måndag morgon som det är med mig..Vad för skoj ska du göra denna dag? kram kram

2010-02-01 @ 10:37:00
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Så mysigt att flytta till större..Är det i samma stad då eller?

Hoppas att du får ens kön och mysig eftermiddag hos din vän.krma

2010-02-01 @ 10:39:04
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Min prins heter William och vi kommer inte lägga ut några bilder på honom här bloggen..kram

2010-02-01 @ 10:41:31
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

Skönt att det är samma stad som ni ska flytta till..Skönt med billigare hyra..Ja min prins är jätte söt ,,han är som en dock så snäll och lung..Men allt kan ändras på en dag..hihihi..

Var var det ni bor?

Ha en skön måndag söta.kram kram

2010-02-01 @ 11:52:16
URL: http://blondis81.blogg.se/
Postat av: fia

Förstår att du tycker det ska bli skönt att flytta och få det nytt det är aldrig fel .

Tack snälla för den varma komenataren

kram.

2010-02-01 @ 20:35:13
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0