Flytt och Kalas!

Skulle egentligen flyttat i går så pappa och mamma kom ner för att hjälpa till men då vi redan hade fixat med flytten för nästan 2 veckor sedan så hade vi kalas för pappa istället =)
Pappa blev väldigt överraskad så det blev ju lyckat iallafall hehe..

Känns helt underbart att få hem min son igen =) Har ju nästan varit ifrån varandra i 2 veckor!!
Men vi båda mår bra av att vara ifrån varandra..
Han är helt ljuvlig där han ligger nu. Han är dock väldigt mammig så jag får inte göra någonting men det kan jag ju verklgen förstå haha efter att vi varit ifrån varandra så länge.
Så nu ligger han på sin matta framför speglen och jag sitter bredvid honom på golvet med datorn i knät =) Då är han väldigt nöjd och tittar jag på honom så skrattar han haha.. Underbara unge!!
Vi har precis badat så nu är vi rena och fina båda två =)
Mysigt att bada ihop hehe det lär vi göra måånga gånger nu när vi har badkar hihi

Tyvärr så avslutades kvällen med anfall och efter det fjärde som även va det största han haft så fick jag ge honom stesolid sen sov han från 18 - 08.. Morgonen började med anfall.. Har fått 2 till under dagen.. Dock inte som det han fick igår. Jobbigt att se honoom få anfall då han är medveten om det  och blir skiträdd och skricker =(
Måste leta fram anfallslistorna så att jag kan antekna när han får för sånt glömmer man efter hand..

Nej nu ska jag mysa med min underbara son..

Kommentarer
Postat av: Anonym

Men usch nu måste dem ju göra ngt med hans mediciner omedelbart!!! Det här liknar ju snart Mathilda för ett tag sen, inte bra ju!!! madde mår dåligt av o läsa sånt här om sin jacob! stor kram till er

2010-02-21 @ 19:08:18
Postat av: fia

Nä va tråkigt att det vart anfall önskar att han skulle få slippa dom .

stor kram .

2010-02-23 @ 19:36:48
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0