PÅSKAFTON

Ja och det ska inte firas alls i detta hem.
Bryr mig inte så mycket om påsken. Bara när vi är hos mina föräldrar =)
Jacob har åkt på en ordentlig förkylning, så vi fick stanna hemma i fredags.
Men på måndag och tisdag har jag fixat barnvakt så att jag kan gå till jobbet. Känns som om jag varit borta en del nu den sista månaden med Jacob och så länge det inte är något allvarligt så behöver ju inte jag stanna hemma med honom. Så barnvakt har jag fixat =)

Satt och kollade igenom min kalender för en liten stund sedan och ja jisses jag är minsann uppbokad varje helg fram tills sista helgen i Juli haha ojdå!
Men skönt att veta att man ska hitta på saker =)
Sen lär man ju hänga hemma hos mina föräldrar det mesta av våran lediga tid!
Nu är det bara imorgon med sen kommer dom på måndag!!!!!
Min kusin Rikke skulle också följa med och stanna tills på torsdag, ska bli super kul!!

Har inget att skriva märker jag..

Hej!

Kommentarer
Postat av: fia

å fullbikad ser det ut som , men det kan va kul att ha och göra med . Vi firade inte påask vi heller ...

kram .

2010-04-06 @ 11:18:47
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Mamma mina

God middag..Hoppas att helgen har varit lika mysig som min påsk helg har varit med familjen..Har du kommit i ordning i ert nya hem ? Ha en skön tisdag.kram

2010-04-06 @ 11:55:22
URL: http://blondis81.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0