NORGE!!

Ja de kan man inte tro att jag skulle komma till Norge när vulkanen fick utbrott på Island!
Men se man på för här är jag minsan =)
Men det fick bli att jag lämnade Jacob hemma och transporterade mig med buss hela vägen och ja det va en resa på 25 timmar!!
Åkte från Kristianstad 20.50 med tåg till Helsingborg framme 22.20
Buss från Helsinborg till Oslo 23.10 framme 05.40
Buss från Oslo till Nord Fjord (stavas??) 09.30 framme 19.15 ca
Buss från Nord Fjord till Volda - Tid??
Buss från Volda till Ulstein Vik
FRAMME 21.10

Så det hade bara varit så taskigt mot Jacob att låta han följa med.
Saknar honom det gör jag MASSOR!
Men han har det bra hos mormor och morfar och blir säkert så mycket bortskämd haha men det ska han minsan bli =)

Har ont i mina ben!!
Dessa jädrans backar upp och ner hela tiden!
Bara berg överallt.
Underbar natur! Helt otrolig!
Man kan sitta och bara titta mot bergen en hel dag =)
Men fy va ont jag har haha..
När det går uppför så är det bara jobbigt men när det går nerför så gör det ont i smalbenen efter att man har gått ett tag. Man är ju inte precis van vid dessa backar nere i Skåne hehe.

Och SNÖ!!!
Kul att det kom massa snö på lördagen då!
Under hela dagen så kom det mellan 15-20cm snö och även på söndagen snöade det
Trodde faktiskt att det va tid för vår men ikke..
Nu har snön nästan försvunnit igen men det är fortfarande lite för kallt.
Jag kan ju säga som så att jag varken packade ner min jacka eller kängor...
Men det har gått ändå =)
Jag är ju här! Hos min bror och hans underbara familj =)
Har fått snusa massa bebis..

Nej nu kom Linn hem med barnen så nu ska jag avsluta här..
Skriver mer senare =)


Kommentarer
Postat av: fia

oj vilken lång resa vilken tur att du kom fram hel skinnad. Förstår att du tycker backarna är jobiga .

Ha en trevlig vistelse .

kram .

2010-04-22 @ 10:08:41
URL: http://ajaxen.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0