Söndag!

Helgen slut när som helst..
Haft en trevlig helg =) Iallafall på lördagen =D Då va vi hos familjen Andersson!!
Blev en innedag för vädret va inte speciellt pålitligt.. Men sen på kvällen va det underbart väder så en härlig cykeltur hem fick vi.
Cyklade inom maxi för jag blev så sugen på en ben&jerry glass och så passade jag på att köpa en ny blonderingen då jag har fått en mindre fin utväxt, det är väl det som är nackdelen med att vara en fejkad blondin hehe..
Men när jag kom hem så upptäckte jag att själva blonderingspulvret inte fanns med så jag måste dit igen i veckan och byta till en annan. Så jag får ha den här tråkiga utväxten några dagar till..

Ikväll kommer lillebror hem igen och då ska vi äta tacos =)
Mummma som fasiken...

Såret på benet har börja läka väldigt bra nu faktiskt och jag har inte ont heller något speciellt.
Skönt att det äntligen börja läka. Det va på tiden...

Jag håller på att lära Jacob att ta napp och det går väl sådär..
Nu tycker säkert många att jag är dum i huvudet som vill få mitt barn till att ta napp.
Jacob har aldrig kunnat ta napp innan hur mycket jag än försökt för hans tunga har puttat ut den hela tiden.
Men i dagens läga har han fått ett otroligt sugbehov och ska sutta på  allt, mina händer, hans händer, min hals, mitt bröst, min arm, hans arm och mycket av hans mjuka leksaker...
Så nu försöker vi med napp igen och ser ifall han lär sig knixet..
Om jag håller så suger han men inte som vanligt utan han använder mycket av tungan så det smackas en hel del hehe..
Men söt är han =)




Kommentarer
Postat av: fia

titta vilken söt nos du har där han är ju för go .

hoppas att du har haft det lite bra aillafall när du va utomlands , va trist med alla blåsor och allt va det nu va illa illa . led me dig när jag läste det . kul att bliggen är i gång nu igen . hihih. sköt om er.

2009-05-24 @ 17:49:11
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Va söt du är bästis i nappe, nu blir vi ju KNAPPNAPP GÄNGET ;) De va roligt ni kom ! I veckan ska ja handla present till dig bästis hihi, spännande men ja vet inte vad jag ska handla dock ;) PÖSSKRAM

2009-05-24 @ 20:04:20
URL: http://mommy.webblogg.se/mathildasliv
Postat av: Linn

Vad søt han ær!(L) Emily sine favoritnappar dom dær, hon har nog en i varje farg av dom;) hehe..

2009-05-24 @ 21:08:53
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: joselyne

hej!!! vad söt han är med sin napp, hoppas han vill ha den i fortsättningen... men ge inte upp...

kram till er båda

2009-05-25 @ 20:50:25

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0