Fredag!

Då va helgen kommen och här sitter jag själv =(
Lillebror är hos en kompis sen igår och kommer inte hem förrän imorgon och då ska jag hem till familjen Andersson =)
Jacob vilar just nu, trötter! Även om han sover till 18 så kommer han att somna igen klockan 20..
Jag lätt Jacob sova i sin egen säng inatt och det gör jag inte om! Dels så vaknade jag flera gånger och undrade var Jacob va och sen så vaknade han klockan 05 och ville upp!! Nej tack! Så inatt får han sova hos mej igen så hoppas jag att han sover till halv 7 iallafall..

Nästa vecka händer en del =)
  • Jag fyller år på måndag!
  • Jacob fyller år på onsdag!!
  • Jag ska på cerebral pares utbildning på måndag
  • Jag ska på arbetsintervju på torsdag (sökt 7 jobb på samma ställe)
  • Ska ha hembesök av logopeden där vi ska gå igenom hur vi ska arbeta med Jacobs kommunikation på fredag
  • Jacob ska få sin 1½ års vaccination på fredag
  • Ska fira Jacobs 2:års kalas på lördag!
Vilken tur att jag inte har någon skola...
Ska även planera vad vi ska ha på kalaset och måste handla hem allt!
Men vad ska jag bjuda på????
Vi ska ha öppet hus så det får bli något som är kallt iallafall...
Jaja det löser sig alltid..

Tänk att lillkillen fyller 2!! om 5 dagar....
Han är inte så liten längre men ändå min lillkille..
Tiden går snabbt..


Kommentarer
Postat av: joselyne

hej!! välkommen hem... vad roligt att du är tillbaks!!! hoppas att du haft det bra utom solbrännan förstås. Vad roligt för lillen att få sova hos dig igen.

undrar bara... vilken storlek har jakob i kläder?? kan du skriva om midjemått är du snäll.

Kram till er båda

2009-05-22 @ 22:42:34
Postat av: joselyne

rekommenderar kasslersallad!!!! gott o lätt at göra.

2009-05-22 @ 22:44:35
Postat av: Tess

ja kan rekomendera smörgåstårta... hahaha

2009-05-24 @ 23:54:28
URL: http://killertess.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0