Denna dagen också slut...

Dagen började med att sjunga för min prins =)
Och öppna lite presenter gjorde vi i sängen. Mysigt...
Jacob fick mest kläder av mej men han fick en gunga också och ett par fräsiga solglasögon =)
Sen får jag vänta tills efter kalaset då jag inte vet vad dom andra köpt till honom och jag har gett en massa tips på vad man kan köpa så nu får jag vänta så att vi inte köper likadant.

Dagen började väl inte jättebra för killen för han va på rikigt gnällhumör sså tillslut bara lät jag honom ligger bredvid mej i soffan och gnälla och jag stängde av hörseln, bästa jag kan göra faktiskt...
Nästan gång jag tittade på honom så sov han nästan så jag bar in honom i sängen så att han fick vila innan dagis.
Halv 10 kom Emma hit med frukostbullar och lite juice och annat gott. Så vi dukade fram och åt en mysig frukost tillsammans.
Sen va det dags att ta upp Jacob igen och byta om så att vi kunde komma iväg till dagis i tid.
På dagis hade dom hängt massa ballonger på hans plats och hade tänt ljus och så sjöng dom för honom och så fick han en liten present =) En mjukis nyckelpiga... Perfekt storlek för honom att hålla i..

Hemma så färgade jag Emmas utväxt som blev hur bra som helst, annat mot vad min blev och ändå använde vi samma blekning bara det att jag använde mitt i vått hår som det stod i bruksanvisningen medans Emma tog det i torrt hår som det brukar skulla vara. Men mitt blev gult och hennes blev vitt =/
Sen hade hon lite mörkt parti som inte blev helt borttaget så vi använde en annan blekning och det som blev över tog vi på mitt gula. Emmas parti blev inte helt vitt men ljusare iallafall men mitt v´gula försvann nästan helt, bara pytte kvar nu.. men det fixar silverschampo.. Får bara se när jag har tid till att använda silverschampot igen för det krävs några tvättar efteråt då allt det vita i håret blir blålila, fast det försvinner efter några tvättar..

Har fått reda på vilka som kommer på Jacobs kalas nu =)
Vi blir 21 säkra och eventuellt så kommer 3 till men det får jag veta sen.
Så ni har jag bestämt vad vi ska ha på kalaset och jag har skrivit en inköpslista så imorgon ska jag till Maxi och shoppa =)

Imorgon ska jag även på arbetsíntervjuer =) Lite nervöst för jag har aldrig aldrig aldrig varit på arbetsintervju =/
Fast vad kan gå fel igentligen, jag ska ju bara göra gott ifrån mej och hoppas på att dom gillar mej =)
Av tjänsterna jag sökt så fanns det 2 natt tjänster så jag hoppas att jag får någon av dom om jag nu skulle få en av tjänsterna...
Jajaja det får vi se hur det blir med det..

Imorgon ska jag köpa en sak =) Längtar!!!
Visar vad imorgon!!!

Nej nu gick jag till sängen..
Ska mysa med min 2 åring =)
Japp han sover fortfarande i mammas säng - MYSIGT!!!!
Och han har inte vaknat klockan 4 på 3 nätter nu så hoppas att han har kommit ifrån det..

Sov gott alla söta läsare!

Puss
 

Kommentarer

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0