wiihooo

Idag blir det hemgång =D=D=D=D=D=D=D
Fast först ska vi vila middag här innan vi åker hem tänkte jag.
Jacob ska äta nu 11 sen ska vi lägga oss.
När vi vaknat igen så ska jag packa, går snabbt..
Sen ska Jacob äta klockan 14 igen sen beger vi oss hem!
Skööönt..

Upptrappningen av hans mat gör vi hemma, finns ju ingen mening med att stanna här tills han äter fulla portioner utan nu äter han 120 var tredje timme men han ska äta 200 var fjärde timme. Men det kör vi hemma..
Ska till apoteket också innan vi åker hem och hämta ut hans medicin och alvedon och någon salva som va bra att ha hemma som skyddar ifall han skulle bli röd runt knappen.
Men det ser verkligen ut som om det kommer att läka bra för han är så fin runt knappen.

Nej nu ska jag fixa mat till lillen!

By the way!
Hoppas ni får en härlig helg!!

Kommentarer
Postat av: ElisabethC

Vad skönt att ni får komma hem idag,sjukhus är inte kul!

2009-03-27 @ 11:28:25
URL: http://tildatexas.blogg.se/
Postat av: fia

hiih ja den dosen ni ska upp i 200 va fjärde timme det går lilleman på nu , eller vi försöker kräkningarna hänger sig kver lite , men va kul att ni får komma hem , bra att han äter så pass bra ändå , en stor lycka till kram till er båda och önskar er en toppen helg.

2009-03-27 @ 13:49:23
URL: http://ajaxen.blogg.se/
Postat av: Anonym

Så skönt mina vänner!saknar er enormt puss

2009-03-27 @ 21:15:11
URL: http://mommy.webblogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0