Utvilad =)

Ja nu har man fått sova hemma i 2 nätter!!! Underbart...
Men jag har varit på sjukhuset tidigt ändå men verkligen skönt att sova hela nätter utan att bli störd..
Det ser ut som om vi blir utskrivna imorgon.
Just nu är det bara maten det hänger på.
Han har slutat att kräka upp så det är skönt. Han kräkgte förvisso igår kväll men det va nog för att han fick för mycket i magen. Så nu kör vi 1dl näringsdryck som jag sondar in varannan timme.
Så han får ju i sig den mängd han ska ha fast med tättare mellanrum istället.
Nu har vi varit här i 7 dagar så pencelinen som är kvar får vi från avdelningen så slipper vi köpa en hel flaska denna gången. Han ska ha pencelin i 10 dagar.
Men alla prover är jätte bra så det är skönt.
Vet inte när jag ska lämna på dagis men jag har ju storebror till hjälp så jag missar förhoppningsvis inte skolan.
Fast jag ska nog ändra lite i min studiegång för jag har verkligen missat HUR mycket som helst som jag vet att jag inte kommer att kunna ta igen.
Vård och omsorg är ett av ämnena som jag ska ta bort och eventuellt datan men jag ska prata med studievägledaren och så måste jag prata med csn för jag måste ta reda på hur mycket poäng man ska ha för att bara få bidragsdelan..
Ska se om jag hinner ringa idag innan dom stänger men Jacob sover just nu så jag får vänta tills han vaknat innan vi kan gå ut till hissrummet innan jag kan ringa.

Nu vakna min prins!!

Kommentarer
Postat av: Linn

Du er heldig som har min mann der!=p hehe.. jag saknar honom, men du och Jacob behövde honom mer än jag og Emily denne veckan så=) Hoppas du er utvilad nu då!=) Kram

2009-03-02 @ 17:33:21
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: sandra

Tack så mycket gumsan!! :-) spännande!! kramiz

2009-03-02 @ 21:16:56
URL: http://sandraschyllert.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0