Utskrivning!

Japp idag blev vi utskrivna!
Nu väntar jag bara på att min bror ska komma hit och hjälpa mej hem med allt, ja och plus att han har sin väska här med..
Jag har ju min cykel också här så jag har bett Emma att komma också.
Hon skulle ju ändå hem till mej idag en runda innan hon skulle till sin chef och passa barn.

Läkarna är så imponerade över att Jacob klarat sig så bra ifrån lunginflammation tidigare.
Och nu ska vi få hem en pilotmask eller vad dom kallade det för.
Ingen medicin som han ska andas utan bara att den ger motstånd så när Jacopb är lite förkyld eller får lunginflammation igen så ska han andas i den så att han lättare kan hosta upp slemet.
Han hade den förra gången vi va här och han gillade den verkligen inte men jag tror nog att den gör nytta så därför tar jag den med mej hem. Och så lär han sig nog att gilla den efter ett tag.

Jag ringde csn idag och nej jag kan inte ta bort några ämnen för då förlorar jag hela bidragsdelen helt och hållet..
Så jag får kämpa vidare med skolan och hoppas på att jag ska klara det.
Pinsamt bara att jag snart måste lämna in papper på att jag ska till Turkiet i 2  veckor.. Hur ska jag kunna ta igen allt det jag missat plusallt det som ska göras när jag är iväg för det måste jag ha gjort innan jag åker för det finns ingen chans i världen att jag pluggar när jag är på semester..
 Nej jag får ta igen alölt jag missat helt enkelt. Idag skulle vi lämnat in ett arbete till vård och omsorg som jag inte har gjort men jag ska göra allt för att bli färdig med det tills nästa vecka plus det som ska göras då.
Usch va jag har att göra!!

Nu ska jag kela med Jacob innan hans middag kommer!

Puss puss

Kommentarer
Postat av: sanna

säg till om du behöver hjälp. =) vi kan träffas en dag så kan jag hjälpa dig =) skönt att ni fått komma hem nu =)

2009-03-03 @ 16:09:02
Postat av: Lisa

Vad skönt att ni kommit hem.. Vi måste höras när jag kommer hem från mullsjö:).. Puss

2009-03-03 @ 20:50:06
URL: http://[email protected]
Postat av: Anita

Så skönt att ni kommit hem igen. Richard e ju fantasktisk som ställt upp så för er. Hoppas bara du hinner ta igen allt i skolan, men det blir ju himla tufft för dig. Men du e stark Linda, så du fixar det.



Kram

Anita

2009-03-04 @ 07:19:53

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0