Underbart väder =)

Jag hoppas att vädret håller i sig i helgen =)
Om det är det så blir det mycket utomhus är jag säker på!
Får ta på Jacob dom tjockaste kläderna så att han inte blir sjuker nu när det snart är dags för operation =)
Ska bli så skönt när det väl är färdigt..
Då ska Jacob få smakportioner igen hihi som när han va liten bebis ju..
Hoppas att han fixar det och inte sväljer fel igen. Men försöka ska vi göra.

När jag hämtad Jacob så berättade Ansaf att han varit vaken HELA dagen!! Det har inte hänt sedan han började där =) Hoppas att det är slut på förmiddagsvilorna nu för en gång räcker gott och väl. Har ju hellre att han vilar en låång middag än 2 små vilor.
Så nu sover han gott i sin säng och har gjort det sedan kvart i 1. Hoppas att han sover till 3 iallafall så att jag kan njuta av tystnaden här hemma. Yessica och Naemi ska vara i Vittskövle i helgen så här är det bara jag och Jacob =) Älskar helgerna för dom är nästan aldrig hemma då..
Fast lite sällskap är aldrig fel men det ska ju vara rätt sällskap i såfall..
Är faktiskt sugen på att dricka lite vin i kväll men jag orkar inte upp och ta Jacob klockan 6 på morgonen isåfall så lika bra jag låter bli. Han är helt omöjlig att få till att somna om nu på morgonen nu när det är så ljust ute och det säger jag inget emot för visst är det härligt att vakna och solen skiner =D lovely!!
Nej vin det tar jag en annan dag när Jacob inte är hemma..

Ska roa mej att måla skötbordet i kväll när jag lagt Jacob, har redan målat en gång igår så detta blir andra gången. Får se om det räcker annars får jag göra det en gång till. Målade även en hylla i vitt som jag hade här hemma.
Ska nog bli bra när allt är färdigt =)

Igår va dom här från hjälpmedel och kopplade in sänglarmet till Jacobs säng.
Men det larmade hela natten för det va så lågt instället så bara han rörde sig lite så larmade det men det va jag själv som sa att jag ville ha det så för hellre att det larmar en gång för mycket än inget alls.. Men när klockan va 2 så gav jag upp och det märktes att Jacob blev orollig av allt pipande så jag stängde av det. Ska ringa på måndag och be dom komma och sänka känsligheten på larmet.
Blir lätt så i början för man vet ju inte hur det ska vara inställt riktigt för att det ska passa personen i fråga.

Gick en liten extra promenad idag när vi gick från dagiset till affären - härligt =)
Man kan ju knappast låta bli i detta härliga vårvädret!
Längtar bara tills man kan klä av sig nästan allt utan att man fryser..
Va inom och köpte sallad till helgen. Kör ju egentligen ren kur men har sagt att på helgen får jag äta sallad och i morgon ska jag göra en sallad med potatis och tonfisk. Låter kanske knäppt men det är sjukt gott =) Potatis istället för pasta - något man brukar äta i spanien tydligen. Yessica som fått mej till det men riktigt gott ät det så lite vett finns väl i hennes huvud trots allt haha..

Precis innan sportlovet så skulle vi lämna in en gruppanalys på psykologin och idag fick jag tillbaka det och jag fick MVG!!! haha jag är gryyym!!!
Sjukt nöjd blev jag =)
Om 2 veckor ska vi ha ett stort prov i psykologi och ja jävla va jag ska plugga! Kanske nägot ämna som jag är grymt bra i haha! Ska nog bli psykolog!
Vem vill va min patient??

Nej nu ska jag njuta av tystnaden innan min underbara son vaknar =)

Hoppas att alla får en riktigt härlig helg!!!


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej gumman! angående larmet så fixar ni nock bra inställning snart. till slut lär du även inte behöva det, du mena epilepsi larm väl? för till slut så märker man på sig även när man sover när dem har sånt.. men kan ju ta litet tag innan man kommer in i det. puss på näsan! jag kan va din patient haha

2009-03-20 @ 19:25:25
URL: http://mommy.webblogg.se/
Postat av: Ia

Vad roligt!! Grattis!!!!!!

Håller tummarna för att allt går bra med Jacobs op så att han kan börja smaka på mat igen.



Kram

2009-03-21 @ 21:59:11
URL: http://solenimittliv.blogspot.com/
Postat av: Linn

Måste ju bara gøra dig lite avundsjuk och sæga at VI drikker VIIN i kvæll;) Haha=p men jag har ju inte kunnit drikka på ett tag så, gott ær det iaf=)

Hoppas allt ær bra och att ni njuter finvædret!=)

2009-03-21 @ 21:59:14
URL: http://rodsethverting.blogg.no
Postat av: - ● Rebecca ● -

Oh tack,tur att jag nästan redan bestämt mig för o köpa den jag redan haft tidigare. haha



Kul att d går bra me plugget,jag blir gärna din patient. ha ha

2009-03-23 @ 21:16:31
URL: http://blekblondinsdagbok.blogg.se/
Postat av: sanna

hejdu!

hur är det med er? kram

2009-03-24 @ 17:59:58
URL: http://muffs.blogg.se/

Vad du än vill säga så är det välkommet:

och du heter?:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (bara jag ser)

URL/Bloggadress:

Din åsikt:

Trackback
RSS 2.0